Поділитись:

В Україні запустили цілодобовий "коронавірусний колл-центр"

Понеділок, 02 листопада 2020, 14:34

2 листопада розпочав роботу всеукраїнський контакт-центр Міністерства охорони здоров'я з протидії коронавірусній хворобі. Туди можна звернутися із питаннями, що стосуються коронавірусної інфекції та організаційних моментів, пов'язаних з лікуванням, 

Про створення нової лінії для запитань розповів очільник МОЗ Максим Степанов, – повідомляє "Українська правда. Життя".

"Відтепер кожен громадянин України, в якого виникають запитання стосовно ковіду, може зателефонувати туди і отримати інформацію. Незалежно від того, де саме на території країни він знаходиться. Ми зробили достатньо великий кол-центр, зараз там працюватиме 150 операторів Він буде функціонувати цілодобово", – зазначив Степанов. 

Лінія для дзвінків буде безкоштовною.  Номер телефону  – 0 800 60 20 19. 

Зі слів глави відомства, телефонувати у контакт-центр можна, якщо ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю, отримати направлення на аналізів чи комп'ютерну томогрфію, або у вас виникло питання з ПЛР-тестування.

Крім того, міністр уточнив, яким буде алгоритм дій після дзвінка. 

"Зрозуміло, щоб з'ясувати інформацію і надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв'язатися з відповідним містом та сімейним лікарем. Все це буде фіксуватися та реєструватися в CRM-системі, яка автоматично буде надсилати його на розгляд в регіони. А після отримання відповіді оператор обов'язково повинен вам зателефонувати", – пояснює Степанов.

У відомстві зазначають, що вирішили створити єдиний контакт-центр, оскільки регіональні гарячі лінії працюють з перешкодами.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів