Поділитись:

"У нас глобальний підхід: змінюємо архітектуру клубу", – власник "Опери"

Вівторок, 16 серпня 2016, 21:00
«У нас глобальний підхід: змінюємо архітектуру клубу», –  власник «Опери»

Клуб "Opera" існує в Луцьку вже більше трьох років. За період свого існування заклад став місцем, де щоночі вирує солодке життя: пікантні розваги, запальні танці, елітний алкоголь, розмови гостей під сети діджеїв… Та кажуть, що все хороше рано чи пізно закінчується.

"Конкурент" теж так подумав, коли власники вирішили закрити на два місяці. Невже "Опери" в Луцьку більше не існуватиме?!

Частково ми були праві, адже відтепер повністю зміниться стиль клубу та його концепція. І хоча назва клубу залишається попередньою, проте сам заклад суттєво зміниться. Про глобальні зміни у проекті "Opera" ексклюзивно для нашого видання розповів тепер уже одноосібний його керівник, ресторатор-бізнесмен Роман Хорзов.

* * *

СПРАВУ РОБИТЬ КОМАНДА

Представляти "Оперу" для нашого видання Роман Хорзов прийшов не один, а зі своєю командою. Каже, що йому, як власнику бізнесу, було б нескромно та неправильно давати інтерв'ю самому.

"Я завжди казав – справу робить команда. Тут зібралася моя команда із молодих та амбітних людей. Не всі змогли прийти, але кістяк зібрався. Це люди, які будуть творити зі мною нове обличчя нової "Опери", – сказав він.

Павло ЄГОРОВ, арт-директор

«У нас глобальний підхід: змінюємо архітектуру клубу», –  власник «Опери»

"Павло – це та людина, яка відкривала "Оперу" разом із нами свого часу. Пізніше він покинув нашу команду, та зараз прийняв новий виклик і повернувся. Я бачу в ньому втричі більше вогню, ніж це було раніше. Він людина досвідчена. Я сподіваюся, що він розкриє новий рівень клубу у кращому сенсі", – розповідає Роман Хорзов про свого менеджера.

Олександр КОЛОМОЄЦЬ, директор

«У нас глобальний підхід: змінюємо архітектуру клубу», –  власник «Опери»

"Олександр є нашим незмінним директором. Він найбільший старожил компанії. Не в плані віку (жартує), а в плані відданості. Я йому завдячую тим, що він зі мною ще з "Севена". Зараз ми йому довіряємо керування новою "Оперою". Всі глобальні питання вирішує він", – наголошує власник закладу.

Андрій ХОМЮК, шеф-бармен

«У нас глобальний підхід: змінюємо архітектуру клубу», –  власник «Опери»

"Андрій бармен досвідчений, і, вважаю, один із найкращих у нашому місті. Ми дали йому карт-бланш спробувати себе заново, з нового клубу, з точки нуль, показати, що він може в організації роботи. Він уже давно працює в нашому клубі, і зарекомендував себе як хороший бармен. Зараз ми кинули йому виклик , щоб він показав, який він хороший менеджер і організатор цього процесу. Андрій має за плечимашколу "Planet Z" (Центр навчання барменів у Києві) – це найкраща школа барменів в Україні", – так характеризує Андрія його начальник.

Ольга ОКСЕНЮК (на фото) та Марта ПОЛІЩУК, менеджери ресторану клубу "Опера"

«У нас глобальний підхід: змінюємо архітектуру клубу», –  власник «Опери»

"Менеджери ресторану відповідальні за сервіс і обслуговування в нашій мережі. Також вони працюють із новими офіціантами та покращують іхню роботу. Сподіваюся, робитимуть це дівчата ще краще, ніж раніше", – підкреслює Хорзов.

Крістіна МИХАЛЬЧУК, хостес і менеджер-фейс-контроль

«У нас глобальний підхід: змінюємо архітектуру клубу», –  власник «Опери»

"Посада "хостес" та "фейс-контроль" є новою для нашого закладу. Це своєрідне ноухау на основі аналізу та роботи над помилками. Ця людина буде створювати атмосферу з входу до клубу. Основне завдання тепер – це свято з самого входу. Щоб гостям було зручно зайти, щоб була посмішка від входу до виходу. Цим вона буде займатися. Можливо, те, що я зараз кажу, схоже на абстракцію, але ми знаємо, як має працювати служба фейс-контролю та хостес", – пояснює нам власник закладу.

Альона ЛІШТВАН, бренд-шеф

"Альона, на жаль, не змогла прийти за сімейними обставинами. Вона є нашим незмінним бренд-шефом по кухні, яку я хвалив ще у минулому інтерв'ю. Людина дуже відповідальна та працьовита", – зауважує Роман Хорзов.

Андрій МАКАРЧУК, начальник служби охорони

"Андрій теж належуть до нашої сталої менеджерської команди. Він бере постійно участь у наших тренінгах та зібраннях. Він покликаний змінити у кращу сторону роботу охорони, аби вона не заважала відпочивати, а навпаки – допомагали", – наголошує в бесіді керівник клубу.

У НАС ГЛОБАЛЬНИЙ ПІДХІД. МИ ЗМІНЮЄМО АРХІТЕКТУРУ КЛУБУ

Роман Хорзов розповідає, що проектуючи клуб ще з зими минулоого року "почали задумуватися, що потрібно робити зміни, адже заклад свій цикл уже віджив".

"Я завжди казав, що клуб живе три роки. Тож треба змінюватися тому, що людям потрібні цікавинки: не лише новий запрошений ді-джей чи спецефекти, а повна реконструкція приміщення. Це те, чим ми зараз і займаємося. Якщо люди думають, що ми тільки переклеємо шпалери чи змінимо колір із червоного на синє або біле, то ми, сподіваюся, перевищимо їхні сподівання", – переконує Роман.

Із його слів, підхід до оновлення закладу обрали глобальний, зроблений на основі роботи над помилками.

"Ми навіть змінюємо архітектуру клубу – барні стійки, віп-зони , їхнє розташування). Все це ми робимо на основі великої роботи над помилками, яка проводилася ще з першого дня відкриття. От ми відкрилися 3,5 роки тому, і з першого дня слухали, що не так... Ті речі, які могли виправити моментально, виправляли, а те, що чекало реконструкційних змін, побачите вже згодом. Повністю зміниться всередині розташування барної стійки, з'являться нові й зручні віп-зони, кольорова гама буде іншою – червоно-синій стиль замінить стиль лофт (бетон, залізо та дорогий, коштовний декор стін та інтер'єру", – пояснює власник закладу.

PARTY-BAR ЗАМІСТЬ ДИСКО-ЗАЛУ

Нова "Опера", на переконання Хорзова, повинна скупчувати людей, аби їм було цікаво відпочивати й танцювати на кожному квадратному метрі.

«У нас глобальний підхід: змінюємо архітектуру клубу», –  власник «Опери»

"Ми зрозуміли, що нам треба створити атмосферу паті-бару, а не диско-залу. Мета: скупчити людей в одному місця, щоб їм було цікаво тусуватися та спілкуватися разом. Це те, чим бере наш караоке-ресторан, і чого не було на дискотеці. Люди приходили, і одна група людей танцює, інші стоять навколо та дивляться. Нас цікавить, щоб на кожному квадратному метрі було весело. Це наше нове завдання, із яким, сподіваюся, ми впораємося", – зазначає Роман.

ВСЕ БУДЕ CHIVAS

Окрім глобальних змін в інтер'єрі, клуб отримав нового титульного партнера – торгову марку "Chivas Regal".

"Ми зробили презентацію, де зустрілися з головним менеджером в Україні. Вони забажали брендувати наш клуб під їхню торгову марку. Віскі "Chivas" тепер буде одним із наших фірмових напоїв. Незмінним нашим партнером залишається "Хортиця", з яким особисто я працюю вже 8 років. Мені подобається їхнє ставлення до роботи та тяга до новаторства", – розповідає бізнесмен.

ПАТРІОТИЗМ У МУЗИЦІ І НЕ ТІЛЬКИ

Аби внести у розвиток клубу трохи патріотиотичної нотки, влавник вирішив частково змінити й музичне спрямування в закладі – урізноманітнять програму сучасною українською музикою.

«У нас глобальний підхід: змінюємо архітектуру клубу», –  власник «Опери»

"Офіційне відриття клубу відбудеться 2 вересня. Буде яскраве шоу разом із відомим Dj Light та балетом "Біокукли" з Києва. А вже 9 вересня у нас буде концерт гурту "Бумбокс". Гурт дуже давно не був у Луцьку. Коли вони почули від нас запрошення, то були дуже задоволені, та пішли нам на зустріч у багатьох питаннях. Ми хочемо давати шанс молодим гуртам, аби вони виступали у нашому клубі. До слова, група "O.Torvald" виступатиме в нашому клубі 21 жовтня",

Також у клуб запрошуватимуть й інших зірок, зокрема, поп-формату.

Також Роман Хорзов розповів, що клуб підписав ексклюзивний контракт із українським брендом одягу "Dastish Fantastish", творцями якого є лучани Володимир Демчинський та Артем Дикий, більш знані як MC Dym та Dj Артем Neba. Артистів "Опери", діджеїв, MC та піджеїв одягатиме саме цей бренд.

ВЕЛИКУ СТАВКУ ЗРОБИЛИ НА СПЕЦЕФЕКТИ ТА ЗВУК

Щодо інших новаторств у клубі, то велику увагу було приділено спецефектам, зокрема світловим.

"Рік назад ми отримали презентацію від всесвітньої виставки у Китаї, де було представлено новітні LED-технології. Ми зробили велику ставку на спецефекти з гідравлічними механізмами, що рухаються… Такого (а я об'їздив усі клуби України) точно ніде ще не було Також досить потужно ми попрацювали по звуку. У нас стоїть система JBL – одна з відомих торгових марок у світі. У нас раніше був звук у 8 кіловат, а зараз збільшили майже вдвічі – до 14 кіловат. Докупили спеціальне обладнання, яке дасть можливість не розбудити сусідів, а створити позитивний настрій саме для гостей клубу", – переконує Роман Хорзов.

Власник закладу підкреслює, що раніше бувало, що лучани скаржилися на галас біля "Гранд Волині", проте "Опера" ніколи не заважала своїм звуком сусідам.

"Ми замовили 3D-моделінг закладу. Нам показали, як правильно облаштувати техніку так, щоб весело було саме в клубі, а не сусідам. Завдячуюючи проектантам "Гранд Волині", шумоізоляція була завжди в плюсах. Були скарги, що внизу закладу хтось кричить, але саме дискотека ніколи людям не заважала. Я впевнений, що й зараз навіть натяку на це не буде", – зауважує головний керівник нічного клубу.

Хорзов наголошує, що якість звуку – це момент, якого не помічають, проте він істотно впливає на відчуття та настрій.

ВИХОДИМО НА РИНОК РОЗВАГ ЗІ СВЯТКОВИМ ПРОДУКТОМ

Як зауважує власник нічного клубу, "Опера" переходить на новий, вищий рівень задля того, щоб люди приходили сюди відпочивати по-справжньому.

«У нас глобальний підхід: змінюємо архітектуру клубу», –  власник «Опери»

Все, що наші гості нам говорять від входу до виходу, наші помилки – все це зміниться. Ми хочемо перейти на інший, вищий рівень, щоб люди йшли сюди відпочивати.

Роман Хорзов додає, що він разом із менеджерським складом добре попрацювали над помилками, тож усі побажання та зауваження, які раніше висловлювали гості клубу, були враховані.

Надрукувати
мітки:
коментарів
25 квітня 2024
13:36
24 квітня 2024
23 квітня 2024
20 квітня 2024