Волинянам показали особливості роботи програмних реєстраторів розрахункових операцій

Вівторок, 29 вересня 2020, 15:50

Державна податкова служба активно та системно працює над запровадженням максимальної кількості зручних і корисних для бізнесу електронних сервісів. Поряд із багатофункціональним Електронним кабінетом податкова служба ініціювала розробку і впровадження у сферу готівкових розрахунків програмні реєстратори розрахункових операцій.

Про це учасників засідання Громадської ради при Головному управлінні ДПС у Волинській області поінформувала начальник управління електронних сервісів ГУ ДПС в області Ірина Чуйко, інформують у пресслужбі.

«Алгоритм роботи з програмними РРО хоч новий, проте не вимагає виняткових знань чи зусиль. На етапі вивчення та адаптації до застосування програмних РРО виникає чимало питань та зауважень, що детально аналізуються фахівцями ІТ. Однак, сучасний рівень інформаційних технологій та покриття мережі Інтернет дозволяє  кожному платнику вміло користуватися  можливостями електронних сервісів, зокрема і програмним РРО», – наголосила Ірина Чуйко.

Посадовець докладно розповіла представникам громадськості про етапи запровадження РРО та звернула увагу на особливості реєстрації   ПРРО.

Отож, представник підприємництва, який має намір  зареєструвати програмний РРО, повинен перебувати на обліку в контролюючому органі. Також на обліку має перебувати його господарська одиниця, де буде використовуватись ПРРО, про яку суб’єкт господарювання повідомляє контролюючий орган відповідно до вимог пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України. Реєстрація ПРРО здійснюється на підставі заяви, що подається у електронній формі через Електронний кабінет (портальне рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (АРІ)) або засобами телекомунікацій.

Після включення ПРРО до реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій такий ПРРО може використовуватись суб’єктом господарювання.

Передача даних від ПРРО до фіскального сервера здійснюється засобами комунікацій з використанням кваліфікованого електронного підпису або печатки. Безкоштовно електронні підписи та печатки можна отримати у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС. Роз’яснення щодо отримання кваліфікованих сертифікатів електронних підписів та печаток для програмних РРО розміщені у відповідному розділі банеру «Програмні РРО».

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: