Поділитись:

У Луцьку запрацювала нова програма виклику «швидкої»

Середа, 12 серпня 2020, 15:54
У Луцьку запрацювала нова програма виклику «швидкої»

У Луцьку запрацювала нова програма для виклику "швидкої". Вона дозволяє лікарям екстреної медичної допомоги швидше приймати виклики від пацієнтів.

Про це розповів Суспільному керівник обласного Центру екстреної допомоги та медицини катастроф Володимир Шмаль.

Комп’ютерне устаткування коштує 4,5 мільйони гривень. Гроші виділило профільне міністерство за співфінансування з обласною радою.

Телефонні виклики "швидкої" з усієї області надходять до центральної диспетчерської. Дзвінки з лінії “103” автоматизували. Інформація про людину, яка звертається за меддопомогою, заповнюється в електронній формі. Раніше усе нотували на папері й це, зі слів завідувача диспетчерської Станіслава Лініка, забирало час. Зараз, каже, передача звернень пацієнтів триває до пів хвилини.

"Воно все на комп’ютері висвічується: адреса, телефон. Відповідно, бригада реагує на це звернення, де є всі дані. Також вказується номер телефону, якщо бригада не може знайти село. Тоді бригада передзвонює та уточнює, куди саме їхати", – розповідає Станіслав Лінік.

Як усе працює на практиці, розповідає лікарка Центру екстреної допомоги та медицини катастроф Ангеліна Воробей. Спочатку, каже жінка, поступає виклик, відкривають – світиться жовтим: 

"Причина до виклику – непритомність, порушення свідомості. Адреса, номер телефону, виїжджаємо. Натискаємо "виїзд", підтверджуємо". 

Водій Дмитро Фролов каже, що зручності додає навігатор, який є у телефоні. Головне – вибрати маршрут, а техніка уже покаже, куди їхати.

"Програмний комплекс дає можливість під'єднати нас до центральної “103”. Це така ІТ-система, яка бачить роботу всіх центрів ЕМД по Україні", – розповідає Володимир Шмаль.

З цією системою оперативна диспетчерська у Києві може відстежити будь-який виклик, як на Волині, так і в інших областях від моменту приймання до закінчення виклику.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів