Google показуватиме користувачу дані про рекламу та чому він її бачить
Google випустив розширення для Chrome, що показує користувачам дані про рекламодавців та чому вони бачать конкретну рекламу.
Про це пише Бабель.
В описі розширення вказано, що воно показує таку інформацію:
- дані про те, скільки рекламних оголошень знаходиться на сторінці;
- список рекламодавців або провайдерів, відповідальних за розміщення оголошення (реклами);
- причини, чому показується оголошення конкретному користувачеві — його вік, стать, заходи на сайт рекламодавця, місце розташування, а також теми, повʼязані із сайтами, які користувач відвідував.
Розширення працює на основі нового інструменту Google API Ad Disclosure Schema, яке дозволяє рекламодавцям розкривати інформацію про схему роботи їх оголошень. В Google сподіваються, що система буде рости і все більше рекламодавців буде до неї підключатися.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Google почав стежити за пересуванням користувачів під час карантину
- У Google Play можуть з’явитися безплатні фільми
- Додаток Google Translate запустив функцію синхронного перекладу
На луцькій автостанції будують новий торговий центр (фото)
Скільки потрібно грошей для комфортного життя у Луцьку (відео)
Квартира у Ковелі, будинок на Житомирщині та 1,5 млн зарплата: що в декларації заступника прокурора Волині (відео)
У нацпарку в Луцькому районі «чорні» лісоруби зрізали дуб-патріарх (фото)
Підкинуло і розвернуло: у Луцьку на перехресті зіткнулися легковики (відео)