Поділитись:

На що скаржилися лучани за останній місяць

Вівторок, 16 червня 2020, 10:50

Директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як розповіла, на що скаржилися лучани протягом останнього місяця.

Про це вона повідомила під час оперативної наради 16 червня.

«Хочу відзначити, що за цей період надійшло до групи оперативного реагування 2411 телефонних звернень. Найбільше наших лучан і взагалі волинян цікавили питання щодо оплати комунальних послуг, роботи маршрутних таксі в період карантину, щодо роботи департаменту ЦНАП та можливості замовлення тієї, чи тієї адміністративної послуги», – розповіла директорка департаменту.

Також додала, що 354 звернення стосувалися питань запровадженого карантину та призупинення роботи об’єктів закладів загального користування.

З її слів, найбільше звернень було передано в ПрАТ «Волиньобленерго» – 190 звернень, департамент ДКГ – 189, КП «Луцькводоканал» – 181, департамент муніципальної варти – 123, ДКП «Луцьктепло» – 80, відділ екології міськради – 116, управління транспорту – 54, КП «Луцьксвітло» – 43, «Луцькспецкомунтранс» – 31, ПАТ «Укртелеком» – 9, ТОВ «СРБУ» Волиньліфт» – 21. Нині зупинено 19 ліфтів, тож проводиться робота працівниками департаменту ЖКГ.

Лучани також повідомляли про сморід в місті, відключення води та світла.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів
10:00
14 червня 2021
13 червня 2021
16:10
12 червня 2021