У луцькому політесі створили брендовані стікери для Telegram (фото)

Вівторок, 26 травня 2020, 20:04

Ребрендинг Луцького національного технічного університету набирає обертів. Завдяки зусиллям кафедри дизайну, а також ініціативі та підтримці відділу міжнародних зв’язків у ЛНТУ презентували академічній спільноті унікальну колекцію брендованих стікерів із айдентикою Луцького НТУ для мобільного додатку "Телеграм".

Метою ініціативи є промоція бренду Луцького НТУ на ринку освітніх послуг, серед абітурієнтів та студентів, викладачів та спільноти ЗВО і формування академічної ідентичності, – інформує пресслужба вишу. 

Запропонована ідея проходила попередній ескізний відбір серед студентів 2-го курсу кафедри дизайн, найвдаліші пропозиці для куба Луцького НТУ уже були втілені у діджиталізований стікерпак студентами групи Д-22 Софії Юноши та Ірини Панасюк, керівник: доц. Христина Хворост.

Зі слів ректора Петра Савчука, куб – ідеальна форма, запропонований персонаж уособлює студента Луцького НТУ, який є активний, позитивний, креативний, успішний, неординарний та унікальний.

"Стратегія брендингу нашого ЗВО – це формування впізнаваністі, емоційна доступність із врахуванням позитивних емоцій та командного духу спільноти Луцького НТУ, що й втілено у образі головного героя”, – зазначив він.

Нагадаємо: 2 липня 2019 було затверджено та презентовано символ Луцького НТУ – кубик, який щодня перед входом у головний корпус радо вітає кожного студента, абітурієнта, викладача, персонал та гостей. Він і став прототипом стікерпаку.  

Кубик у стікерпаку має різні настрої та репрезентує студента і викладача різних спеціальностей. Обраний колір логотипу – індиго як знак вишуканості, креативності, неповторності, простежується на стікерах як основний колір айдентики ЗВО.