Одна з причин неякісного опалення будинків на Волині – втручання мешканців у систему
За інформацією управління житлово-комунального господарства, загалом опалювальний період в області розпочався організовано та проходив стабільно. Усі об’єкти соціальної сфери та житлові будинки були підключені до опалення та отримували послуги з теплопостачання.
Зважаючи на тривалий час експлуатації, проблемним залишається питання стану внутрішньобудинкових мереж. Проте усі аварійні ситуації, які виникали під час проходження опалювального сезону, оперативно ліквідовувалися аварійними бригадами, – повідомили у відділі інформаційної політики ОДА.
Мали місце й скарги жителів області під час опалювального періоду на незадовільну якість надання послуг з централізованого опалення, зокрема на низькі або навпаки високі температурні показники повітря у житлових будинках. Однак за результатами аналізу зазначених проблем стало відомо, що однією з причин незадовільного опалення житлових будинків є передусім втручання мешканців будинку в централізовану систему опалення.
Окрім того, до розбалансування централізованої системи опалення житлового будинку та порушення температурного режиму в квартирах призводили також роботи із заміни системи опалення на перших поверхах будинків, де облаштовані об’єкти торгівлі та офісні приміщення.
Слід зазначити, в умовах карантину підприємства житлово-комунальної сфери працюють у штатному режимі. Обмежили роботу лише центри обслуговування споживачів комунальних послуг та абонентських відділів, перевівши їх функціонування у дистанційний режим з використанням телефонних та інтернет ресурсів.
Натомість поширення COVID-19 та введення режиму карантину, як і очікувалося, негативно позначилося на рівні платоспроможності населення. Відтак суттєво знизився рівень оплати споживачами за надані послуги, що, своєю чергою, негативно впливає на платоспроможність підприємств в умовах карантину.
Як поінформували керівництво облдержадміністрації представники газо- та електропостачальних підприємств області, побутові споживачі та суб’єкти господарювання загалом у квітні знизили рівень оплати за спожиті послуги на 20 %. Нагадаємо, що ще за підсумками ІІІ кварталу на Волині була зафіксована найменша заборгованість зі сплати за спожиті житлово-комунальні послуги, позаяк рівень оплати волинянами за спожиті послуги становив 98-99%.
Задля вирішення зазначених проблемних питань облдержадміністрація направила відповідні пропозиції Міністерству розвитку громад і територій України. Окрім того, на переконання голови облдержадміністрації Юрія Погуляйка, у вирішенні зазначених питань та проведенні інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо покращення рівня оплати за спожитий газ та електроенергію активну участь мають брати керівники районів та міст.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Земля, квартири, гроші та авто – усе дружині: що в декларації Олицького селищного голови Прендецького
У Луцьку сходи біля ТЦ «Егоїст» «вилізли» на тротуар та заважають перехожим (фото)
У Луцьку шукали гламурну власницю «золотої» соски (фото)
У Луцьку на місці затишного кафе відкрили новий заклад (фото)
Понад мільйон тюльпанів: «Волинська Голландія» здивує новими сортами (фото)