Поділитись:

Вирости у 8 разів: як луцький «Татрафан» хоче «запакувати» всю Україну (фото)

Четвер, 09 січня 2020, 20:00
Вирости у 8 разів: як луцький «Татрафан» хоче «запакувати» всю Україну (фото)

(на фото: Рудольф Крайняк)

Приватне акціонерне товариство СП "Теріхем-Луцьк" працює на Волині з 1999 року. Внаслідок юридичної реструктуризації, проведеної у 2017-му, компанія розділилася на дві частини: "Теріхем Тервакоскі" (виготовлення конденсаторної плівки) та "Татрафан" (виготовлення пакувальної плівки)

Два роки тому у структуру "Татрафану" також увійшла дрібна місцева компанія із виготовлення гнучкої упаковки "Хемосвіт-Луцькхім", яка є дочірньою фірмою словацького товариства "Хемосвіт" (власники якого є акціонерами "Татрафану").

Тоді у виробництво вклали 3 мільйони євро та вивели підприємство на повну потужність: 200 тонн готової продукції (гнучкої упаковки) щомісяця.

Сьогодні компанія знаходиться на порозі нових інвестицій та планує упродовж наступних 5 років залучити від акціонерів 35-40 мільйонів євро, що в перспективі дозволить збільшити обсяги виробництва в 8 разів.

Про амбітні плани, а також про корпоративну культуру, внутрішні цінності та нагороду за чесну та прозору роботу ІА "Конкурент" розповів виконавчий директор підприємства з іноземним капіталом Рудольф Крайняк.

Об’єднатися, щоб розвивати бізнес в Україні

Вирости у 8 разів: як луцький «Татрафан» хоче «запакувати» всю Україну (фото)

Перш ніж почати розповідати про майбутнє розширення підприємства, Рудольф Крайняк вирішив заглибитися в "матеріальну" частину та детальніше повідати, чим, власне, займаються згадані на початку частини компанії.

Так, "Теріхем Тервакоскі" виготовляє конденсаторну плівку, яка є складовою конденсаторів. Вона використовується у різноманітних електроприладах: від карт пам’яті і смартфонів до потягів, електромобілів та вітряків.

"Це дуже складне та високотехнологічне виробництво. Ми ж входимо до трійки світових лідерів", – зазначив директор.

100 % конденсаторної плівки йде на експорт у понад 50 країн світу, передусім, у Європу. Серед найбільших клієнтів: французька компанія TGV, яка займається будівництвом швидкісних поїздів, та ABB (АВВшвейцарсько-шведська корпорація, яка працює у сфері електротехніки, енергетичного машинобудування та інформаційних технологій). 

Своєю чергою "Татрафан" виготовляє біаксіально-орієнтовану поліпропіленову (пакувальну) та термозбіжну (тютюнову) плівки. Разом із цим поліпропіленова плівка є сировиною для створення гнучкої упаковки, у виробництво якої у 2017-му було інвестовано 3 мільйони євро.

"За два роки ми досягнули повної потужності і тепер виготовляємо 200 тонн гнучкої упаковки щомісяця", – зауважив Крайняк.

Вирости у 8 разів: як луцький «Татрафан» хоче «запакувати» всю Україну (фото)

Проте компанія не планує зупинятися і в наступному році залучить ще 3 мільйони євро інвестицій та збільшить обсяги виробництва вдвічі: до 4,5 тисяч тонн продукції на рік.

Окрім цього, готується релокація бізнесу з виробництва пакувальної плівки зі Словаччини на територію України, в Луцьк.

Щоб це стало реальністю, «Татрафан» об’єднався з болгарською компанією «Пластхім-Т», яка займає передові позиції у виготовленні поліпропіленової плівки у світі та володіє найсучаснішими технологіями. У підсумку "бізнесової синергії" утворилося ТОВ «Татрафан Пластхім-Т».

"Перемістивши у Луцьк виробничу лінію потужністю 13 тисяч тонн продукції на рік, ми хочемо вирости до 18 тонн та охопити 50 % українського ринку біаксіально-орієнтованої поліпропіленової плівки.

Коли досягнемо цього, то будемо розширювати лінію до потужності в 40 тисяч тонн готової продукції на рік. А це вже більше, ніж потребує Україна. Тому значна частина товару йтиме на експорт", – розповів Рудольф Крайняк.

Об’єднання міжнародних компаній для розвитку бізнесу в Україні стане взаємовигідним для обох сторін. «Татрафан» отримає найкраще та найновітніше обладнання для виробництва поліпропіленової плівки. А «Пластхім-Т» дізнається технологію виробництва тютюнових плівок.

"Окрім амбітних планів на українському ринку, ми разом із болгарськими партнерами хочемо стати виробниками термозбіжної (тютюнової) плівки номер один у світі", – зазначив бізнесмен.

Таким чином, у 2020 році в «Татрафан Пластхім-Т» хочуть інвестувати 10 мільйонів євро (7 мільйонів інвестують у перенесення виробничих потужностей зі Словаччини в Луцьк, 3 мільйони євро вкладуть у нарощення виробництва гнучкої упаковки)

Якщо ж релокація бізнесу дасть позитивні результати, то через 5 років акціонери готові інвестувати в компанію ще 25-30 мільйонів євро. Це дозволить збільшити обсяги виготовлення пакувальної плівки у 8 разів.

«Ми ростемо та прогресуємо завдяки нашим працівникам»

Вирости у 8 разів: як луцький «Татрафан» хоче «запакувати» всю Україну (фото)

У "Теріхем Тервакоскі" та "Татрафан Пластхім-Т" велике значення приділяють корпоративній культурі та забезпеченню комфортних умов для своїх працівників.

Середня заробітна плата в офісі сягає 1050 доларів, на виробництві – 850. Окрім цього, людям доплачують за стаж (Рудольф стверджує, що 20 % штату працює на підприємстві з першого ж дня) та пропонують долучатися до системи недержавного пенсійного забезпечення:

"Якщо працівник відкладає певну суму коштів щомісяця на пенсію, то ми додаємо ще стільки ж. Тобто, відкладаючи 500 гривень, ви отримуєте 1000".

Кожен робітник компанії забезпечений соціальним пакетом та має змогу безкоштовно відвідувати тренажерну залу, яка обладнана на базі підприємства, й користуватися послугами масажиста.

"Піклуючись про своїх працівників, ми досягаємо значно кращих показників у роботі. Таким чином, акціонери бачать результати та виявляють бажання продовжувати інвестувати гроші та розвивати наш бізнес", – вважає Крайняк.

Разом із тим достатньо уваги приділяється й дозвіллю персоналу. Щороку робітники можуть цікаво провести час у колі колег. Зі слів Рудольфа Крайняка, на різноманітні нестандартні форми мотивації компанія витрачає 6 % усього зарплатного фонду:

"Ми цінуємо сімейну атмосферу й відсутність жорсткої ієрархії у наших стінах та любимо корисно проводити час у цікавих місцях. Наприклад, ходити влітку в походи в гори та відпочиватиму взимку, катаючись на лижах. Ми хочемо, щоб колектив відчував свою приналежність до компанії".

Не забули в "Татрафані" та "Теріхемі" й про медичне страхування. Проте забезпечують його вони самотужки.

"Ми розробляємо класифікацію захворювань та будемо надавати людям гроші на лікування, відповідно до неї. Захворів на грип? Ось тобі певна кількість коштів!" – зазначив директор.

***

Вирости у 8 разів: як луцький «Татрафан» хоче «запакувати» всю Україну (фото)

Наприкінці розмови Рудольф Крайняк підкреслив, що очолює соціально відповідальну компанію, яка старається підтримувати важливі проєкти для громади міста:

"Упродовж останніх двох років ми активно співпрацюємо з обласною дитячою лікарнею. Загалом інвестували в покращення умов у цьому закладі близько 500 тисяч гривень".

Насамкінець він покаже нагороду, яка, на його думку, може стати прикладом для інших компаній.

ВГО "Асоціація сумлінних платників податків" відзначила "Татрафан" Дипломом переможця Всеукраїнського рейтингу "Сумлінні платники податків України", який вручив  Голова Державної податкової служби України Сергій Верланов.

 "Ми – європейська компанія. Офіційні заробітні плати та податки, чесніть та прозора робота – це наш підхід", – резюмує бізнесмен.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів
25 квітня 2024
22:02
24 квітня 2024