Бізнес-інкубатор у Луцьку: про драконів інтернет-маркетингу та часи змін (фото)*

Вівторок, 23 квітня 2019, 15:00

Як безпечно та успішно впроваджувати зміни у бізнесі та що потрібно знати про інтернет-маркетинг, аби збільшити продажі – дізнавалися луцькі підприємці на семінарі від освітнього проекту «Бізнес-Інкубатор».

Навчання в Луцьку в коворкінг-центрі Passage Interdit організував «Приватбанк». Семінар був безплатним і для участі потрібна була лише реєстрація.

Мета проекту – допомогти бізнесменам поглибити свої знання, почути про нові віяння в сфері управління, обмінятися досвідом та отримати новий заряд мотивації для втілення амбітних планів.  Окрім цього захід був цікавим і тим, хто лише планує започаткувати свою справу.

Директор Північно-Західного регіонального управління ПриватБанку Юрій Войтенко зізнався, що мріє про збільшення частки малого та середнього бізнесу в України. Адже це дозволить повертати з-за кордону наших заробітчан, а молодь стимулюватиме залишитися працювати та жити в країні. Тому фінансова установа з 2016 року активно працює над вдосконаленням кредитних програм для бізнесу та відтепер налагоджує навчання підприємців.

Тож у Луцьку своїми знаннями ділилися бізнес-тренер Getmanchuk Group Євген Гетманчук та керівник відділу освіти WebPromoExperts Олександр Печалов.

Тема доповіді Євгена Гетьманчука стосувалася змін на підприємстві. Він поділився думками та прикладами, як стимулювати працювати персонал, розробити стратегію прориву в бізнес-проекті та як працювати над помилками і боротися з можливими труднощами. 

А Олександр Печалов розкрив тему інтернет-маркетингу та його практичних складових: SEO, PPC, SMM, E-mail, Analytics.

Довідково:

«Бізнес-Інкубатор» — це одна із складових частин проекту «КУБ» («Країна Успішного Бізнесу»), що спрямований на створення та розвиток підприємництва в Україні. Місія проекту «КУБ» — відновити економіку країни шляхом розвитку малого та середнього бізнесу, підняти підприємництво на якісно новий рівень та створити мільйони нових робочих місць для всіх українців, які бажають працювати задля себе та своєї країни. Мета — створити 1 000 000 нових робочих місць.