Найчастіше лучани скаржаться на роботу комунальних підприємств міста

Вівторок, 26 квітня 2016, 09:37

За квітень на групу оперативного реагування надійшло 810 телефонних дзвінків.

Найбільше звернень від лучан стосувалось роботи ДКП "Луцьктепло", а саме містяни скаржились на відсутність гарячої води. Про це розповіла під час оперативної наради у Луцького міського голови 26 квітня начальник відділу звернень громадян департаменту "Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку" Тетяна Книш.

178 звернень від лучан стосувалось відсутності гарячої води. Однак з 24 квітня відновили постачання гарячої води.

Крім того, містяни скаржилися на роботу житлово-комунальної сфери (128 звернень). На виконання ЖКП-2 було передано 13 повідомлень, ЖКП – 3 - 13, ЖКП – 7 -7, ЖКП -8 – 24, ЖКП-11 – 7, МЖК – 20.

35 звернень відлучан надійшли щодо роботи КП "Луцькводоканал". Дзвінки стосувались проривів водопровідної мережі. 15 дзвінків – зупинки ліфтів. Скарги надходили й на роботу ЛСКАП "Луцькспецкомунтранс" через несвоєчасне вивезення сміття.

Також чимало звернень, які буди передані на виконання у муніципальну поліцію, стосувались благоустрою, прибирання та торгівлі в недозволених місцях.