Поділитись:

Скандальне ЗНО: з аудіюванням не впоралися лише 0,02% учасників

Понеділок, 11 червня 2018, 10:00
Скандальне ЗНО: з аудіюванням не впоралися лише 0,02% учасників

Надзвичайно мала кількість учасників зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови не змогли впоратись з аудіюванням і не дали жодної правильної відповіді в цьому блоці. Таких було лише 0,02 % від загальної кількості, водночас правильні відповіді на абсолютно всі завдання дали 1,4 % учасників.

Такі результати оприлюднив Український центр оцінювання якості освіти за підсумками обробки 95 % бланків відповідей типу А (всі завдання тесту, крім завдання №59, частина "Письмо") учасників тестування, – інформує Міністерство освіти і науки України.

"Поглянувши на результати по всій країні, ми можемо сказати, що тест виявився навіть легшим, ніж ми очікували. Так, серед учасників тестування більше тих, хто отримав від 9 до 16 балів, ніж тих, хто отримав від 0 до 8 балів. Показовим є те, що від нуля до чотирьох балів – тобто з низьким результатом – аудіювання склали 7,1% учасників тестування, а від 13 до 16 балів – тобто з високим результатом – 11,9%", – прокоментував результати директор Українського центру оцінювання якості освіти Вадим Карандій.

За підсумками обробки бланків-відповідей перевірили також рівність умов проведення тесту. На графіку нижче можна побачити, як складали тестування діти, що перебували на різних місцях в аудиторіях по всій Україні. Розподіл результатів учасників тестування свідчить, що місце в аудиторії не впливало на результати.

Скандальне ЗНО: з аудіюванням не впоралися лише 0,02% учасників

Скандальне ЗНО: з аудіюванням не впоралися лише 0,02% учасників

Показник, що мав важливе значення для успіху в тестуванні та на який вказують результати цьогорічного ЗНО, це те, на якому рівні в школі учасники тестування вивчали мову – рівні стандарту чи профільному.

Учасники, які в школі вивчали англійську мову на рівні стандарту, а не на профільному рівні, вказували на високу складність для них частини "Розуміння мови на слух". Дані аналізу підтверджують, що учасники тестування, які вивчали англійську на профільному рівні, мають вищі результати з аудіювання ніж ті, які вивчали цей предмет на рівні стандарту. Однак різниця в результатах, на думку фахівців, є природньою і зумовлена різним рівнем підготовки цих категорій учасників.

Нагадаємо: до Українського центру оцінювання якості освіти та Міністерства освіти і науки надійшли звернення щодо надмірної, на думку учасників ЗНО, складності завдань тесту з англійської мови, а також щодо певних організаційних проблем під час тестування. В Українському центрі оцінювання освіти не заперечили недосконалість завдань. Адже аудіювання на ЗНО ввели вперше. Згодом Міністр освіти і науки Лілія Гриневич пояснила, хто зможе повтрно скласти тестування.

Надрукувати
мітки:
коментарів