Вчені назвали популярний алкоголь, який вбиває ваш мозок

На думку дослідників, навіть три кухлі пива чи три келихи вина на тиждень знижують активність мозку на 20%.
Про це пише ТСН.
Згідно з даними проведеного дослідження, для вирішення одних і тих же завдань, мозок людини, що п'є, працює з підвищеним навантаженням.
В дослідженні, проведеному вченими з університету Сантьяго-де-Компостела в Іспанії, взяли участь дві групи студентів.
Одна група не вживала алкоголь, інша випивала раз на тиждень півтора літра. Протягом тижня учасники експерименту проходили тестування, під час яких їм доводилося реагувати на певні сигнали. Активність мозку, а також швидкість і точність реакцій ретельно вимірювалися.
З'ясувалося, що студенти з обох груп справлялися з тестами однаково добре: швидкість і точність реакції в однієї та іншої групи не відрізнялися.
Однак вимірювання інтенсивності роботи мозку показали, що алкоголь змушує нервову систему людей, що п'ють, працювати в режимі підвищеного навантаження.
Застосовуючи власну методику вимірювання потужності роботи мозку, іспанські вчені з'ясували, що у пік активності мозок студентів з "тверезої" групи цей показник становить 18 мікровольтів, а у студентів, що вживають алкоголь – позначка сягала 22 мікровольт.
Вчені впевнені, що робота з вищою напругою може мати серйозні наслідки для нервової системи, проте їх характер ще потребує вивчення.
Водночас згідно з іншими висновками науковців, недопитий бокал пива знижує ризик інфаркту.
Цей текст має винятково інформаційний характер і не призначений для встановлення діагнозів або самостійного лікування.
Сайт новин Луцька та Волині «Конкурент» не несе відповідальності за будь-які діагнози, поставлені на основі прочитаного. У разі виникнення питань щодо здоров’я рекомендуємо звернутися до кваліфікованого медичного фахівця та не займатися самолікуванням.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.