Поділитись:

Скільки треба пити пива на день, щоб жити довше

Середа, 18 червня 2025, 20:09
Скільки треба пити пива на день, щоб жити довше

Чоловіки та жінки, що вживають по склянці пива на день, мають багато шансів стати довгожителями, – показало нове дослідження, проведене вченими Маастрихтського університету в Нідерландах.

Про це пише видання «Новини Ю info».

Автори даної роботи виявили значну позитивну кореляцію між регулярним вживанням помірної кількості пива (приблизно склянка на день) і довголіттям після того, як проаналізували звички 5 500 людей, що спостерігаються протягом двадцяти років.

Згідно з отриманими результатами, представники сильної статі, які регулярно випивають по склянці пива, мають на 81% більше шансів дожити до свого 100-річчя. У жінок споживання пінного напою збільшує ймовірність стати довгожителем майже на 30%.

На думку дослідників, їх знахідка підтверджує справедливість гіпотези про те, що вживання малих доз алкоголю може бути корисним для здоров’я серця. Водночас вони підкреслюють: ці дані не означають, що непитущій людині потрібно міняти свій спосіб життя і пробувати спиртне. Немає ніяких наукових доказів того, що люди, які не п’ють алкоголь, повинні починати робити це на благо свого здоров’я.

Вчені нагадали про правила споживання алкоголю, які рекомендовані національною службою охорони здоров’я (NHS). Відповідно до них, щоб уникнути проблем зі здоров’ям людина не повинна вживати понад 14 одиниць алкоголю на тиждень – це приблизно 12 склянок пива або 6 стандартних келихів вина.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів