Із чим треба пити чай, щоб знизити тиск

Згідно з новим дослідженням, вживання чаю із певними продуктами може бути корисним для здоров'я серцево-судинної системи.
Про це пише УНІАН з посиланням на Verywellhealth.
Зокрема, вчені стверджують, що чай корисний у поєднанні із шоколадом. Адже сполука під назвою флаван-3-ол, що міститься в шоколаді та чаї, може допомогти знизити артеріальний тиск
Дослідники виявили, що флаван-3-оли також міститься в інших продуктах, крім чаю і шоколаду, таких як виноград і яблука.
«У людей із підвищеним артеріальним тиском або гіпертонією ступінь зниження артеріального тиску був аналогічним до того, що можна було б очікувати від пігулок для зниження артеріального тиску», – прокоментував професор серцево-судинної медицини в Університеті Суррея й автор нового звіту Крістіан Хайсс.
Цей текст має винятково інформаційний характер і не призначений для встановлення діагнозів або самостійного лікування.
Сайт новин Луцька та Волині «Конкурент» не несе відповідальності за будь-які діагнози, поставлені на основі прочитаного. У разі виникнення питань щодо здоров’я рекомендуємо звернутися до кваліфікованого медичного фахівця та не займатися самолікуванням.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.