Лучани звинувачують "Візор" у несправності системи "МАК"

Понеділок, 29 травня 2017, 11:51

У Луцьку пропонують розірвати угоду із фірмою, яка відповідає за якість роботи онлайн-сервісу "МАК" для GPS-моніторингу громадського транспорту.

Відповідну петицію на сайті Єдиної системи місцевих петицій зареєстрував Пилип Дуля 29 травня 2017 року.

Обслуговуванням системи "МАК" у Луцьку займається фірма "Візор".

Зі слів автора петиції, підприємство надає відверто неякісні послуги. Система працює так, як їй заманеться, щодня перебої, що створює незручності для пасажирів, які користуються онлайн-сервісом зі смартфону чи ПК.

"Протягом останніх днів система не працювала ВЗАГАЛІ. Фірма "Візор", яка обслуговує систему, отримує за це кошти і немалі. Це – кошти лучан, платників податків", – йдеться у петиції.

Тож лучанин пропонує або розірвати угоду з фірмою "Візор" за неякісне надання послуги, штрафувати її, або не платити за ті дні, коли були перебої.

Нагадаємо: аби петицію розглянули депутати Луцької міської ради, її повинні підписати не менше 300 осіб. До кінця збору підписів залишилось