Луцький бренд одягнув Лесю Українку у купальник
![Луцький бренд одягнув Лесю Українку у купальник](/media/cache/fa/9d/fa9d31f9074f71eb1e20e5a24844f448.webp)
Луцький бренд одягу і аксесуарів [шипелик] знову «одягнув» пам'ятник Лесі Українці і кличе на поп-ап.
Нагадаємо: у квітні луцький бренд shypelyk «приміряв» свій виріб на пам'ятник Лесі Українці, що на Театральному майдані. Відома поетка постала на сторінках бренду в соцмережах у їхній рожевій свитці.
«А ми знову одягаємо інфлюенсерку нашого серця. Цього разу зібрали Лесю на відпочинок😄
І вас запрошуємо на поп-ап українських брендів 5-7 липня в Шипелик хатку. Будемо кастомізувати взуття за донат, слухати @yarynko , примірятися, пити холодні напої і класно проводити час❤️
Чекаємо!
Луцьк, вул. Святовасилівська, 1» – йдеться у повідомленні бренду в соцмережах.
Поп-ап – у буквальному перекладі це «несподіване виникнення», «спливання». Зі сфери інтернет-маркетингу термін перейшов в fashion-індустрію, а після і в івент бізнес. Технології поп-ап застосовують вже більше 15 років. Такі заходи відрізняються раптовістю, непередбачуваним сюжетом і незвичайним вибором майданчиків.
Нагадаємо: луцький бренд, який одягнув Шевченка в пуховик, відкрив фірмову крамницю.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Общага, креатив і столичний вайб: як троє айтішників заснували в Луцьку новий коворкінг
- Де у Луцьку взяти карнавальний костюм на прокат
- У Ківерцях продають «Пляшку» за 15 000 доларів (фото)
- В Італії помер дизайнер Gucci та креативний директор Moschino
- Відомий німецький стиліст заселфився у жилетці луцького бренду (фото)
- Жінка-легенда: 10 цікавих фактів з життя Коко Шанель (фото)
![](/static/konkurent/img/icons/c_facebook.png)
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.