Поділитись:

Луцький бренд одягнув Лесю Українку у купальник

П'ятниця, 28 червня 2024, 16:45
Луцький бренд одягнув Лесю Українку у купальник

Луцький бренд одягу і аксесуарів [шипелик] знову «одягнув» пам'ятник Лесі Українці і кличе на поп-ап.

Нагадаємо: у квітні луцький бренд shypelyk «приміряв» свій виріб на пам'ятник Лесі Українці, що на Театральному майдані. Відома поетка постала на сторінках бренду в соцмережах у їхній рожевій свитці.

«А ми знову одягаємо інфлюенсерку нашого серця. Цього разу зібрали Лесю на відпочинок😄

І вас запрошуємо на поп-ап українських брендів 5-7 липня в Шипелик хатку. Будемо кастомізувати взуття за донат, слухати @yarynko , примірятися, пити холодні напої і класно проводити час❤️

Чекаємо!

Луцьк, вул. Святовасилівська, 1» – йдеться у повідомленні бренду в соцмережах.

Луцький бренд одягнув Лесю Українку у купальник  

Довідково:
Поп-ап – у буквальному перекладі це «несподіване виникнення», «спливання». Зі сфери інтернет-маркетингу термін перейшов в fashion-індустрію, а після і в івент бізнес. Технології поп-ап застосовують вже більше 15 років. Такі заходи відрізняються раптовістю, непередбачуваним сюжетом і незвичайним вибором майданчиків. 

Нагадаємо: луцький бренд, який одягнув Шевченка в пуховик, відкрив фірмову крамницю

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів