Поділитись:

Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж)

Автор: Ольга Зейлик |
Четвер, 15 лютого 2024, 19:00
Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж)

Останнім часом термін «пітчинг» (англ. pitch) став таким же популярним, як і термін «стартап». Пітчинг – це, по суті, бізнес-план, який усно представляють потенційним інвесторам бізнесу. Якщо коротко, то пітчинг – це важкий, але цікавий та творчий процес. Власник стартапу повинен чітко пояснити бізнес-можливості інвесторам, щоб вони могли знайти найбільш прийнятне рішення.

Чому це важливо? Процес є цінним для привернення інвесторів, залучення клієнтів і створення успішних партнерств. А в умовах повномасштабної війни бізнес має думати, як працювати, шукати нових інвесторів, нові джерела фінансування. Тому донести свою ідею, місію чітко, коротко – це та суперсила, яка допоможе втриматися і розвиватися далі. 

В рамках національної акселераційної програми «Власне» у центрі Дія.Бізнес у Луцьку однією з фінальних активностей на програмі став пітчинг (презентація) бізнес-ідей. Тренував молодих підприємців Станіслав Ревко – ІТ-підприємець, магістр компʼютерних наук, магістр психології.

Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) 

*Національний акселератор «Власне» реалізовує мережа центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес за сприяння Міністерства цифрової трансформації України та державної установи Офіс з розвитку підприємництва та експорту за підтримки міжнародної технологічної компанії Masterсard та ПриватБанку.

Як це відбувалося, бачили журналісти сайту новин Луцька та Волині «Конкурент».

«Офлайн-складова програми побудована так, що у нас є мастермайнд-сесії. Учасники збраються групами і разом працюють над проблемами кожного. Станіслав Ревко під час пітчингу ідей надає коментарі, зупиняє, каже, з чого краще почати, що виправити по структурі і як взагалі пітчити ідеї, адже так набагато краще засвоюється матеріал, аніж посидіти поговорити», – пояснив керівник центру Дія.Бізнес у Луцьку Максим Шуляка.

Максим Шуляка - керівник центру Дія.Бізнес у ЛуцькуМаксим Шуляка - керівник центру Дія.Бізнес у Луцьку

«Ми зараз тренуємо, як правильно подавати свою ідею перед інвесторами і, зокрема, перед організаторами цієї програми «Власне». Тут молоді підприємці, є й ті, у кого вже є бізнеси. Ми тренуємо їхній пітчинг, їхню презентацію того, як вони будуть доносити свою ідею до потенційних інвесторів», – каже ІТ-підприємець Станіслав Ревко.

І додає, що серед найпоширеніших помилок – структура презентації.

Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) 

ІТ-підприємець, магістр компʼютерних наук, магістр психології Станіслав РевкоІТ-підприємець, магістр компʼютерних наук, магістр психології Станіслав Ревко
 

«Ми вже трьох людей «попітчили». У структурі презентації вони важливі речі ховають кудись, акцентуючи на своїй експертизі.


У нас от була дівчина тут, вона виготовляє карбонові пластини до безпілотнків і це зараз дуже важливо. Їхня задача – знизити вартість цих пластин, щоб їх не закупляли з Китаю, а закупляли у нас. Це дуже крутий проєкт, але вона вийшла і не донесла місію, наскільки це зараз важливо для країни. Ми показали, що їхня компанія має глобальну місію для всієї країни, має купу сильних сторін, які ми будемо ще посилювати», – розповів експерт.

ІТ-підприємець, магістр компʼютерних наук, магістр психології Станіслав РевкоІТ-підприємець, магістр компʼютерних наук, магістр психології Станіслав Ревко
 

Фахівець каже, що у контексті пітчингу підхід має бути і індивідувальниий, і фундаментальний.

«Також важливий акцент – розуміти, перед ким ти виступаєш, розуміти, яка мотивація у людини, яка виділяє тобі кошти. Це мотивація заробити чи це мотивація долучитися до чогось більшого. Я налаштовую всіх учасників, аби вони ставили себе на місце інвестора. Важливо виділитися, запам'ятатися, донести свою ідею, показати, що вона спроможна бути реалізованою.


У плані пітчингу вже є помітні результати. Після «муштрування» виступи кардинально відрізняються», – додав Станіслав Ревко.

Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) 

Усі учасники підтвердили, що найважливіше у цій справі утримати увагу, зацікавити, запам'ятатися.

«Взагалі дуже круто, що Дія.Бізнес дає можливості не просто навчатися, а вже й переходити до практики, особливо до етапу презентації своєї бізнес-ідеї людям, які можуть пришвидчити її ріст, «пробустити» розвиток і взагалі дати шанс бізнесу існувати, розвиватись далі і в Україні, і за кордоном.


Тому сьогодні однозначно був цінний день, за цей час ми зрозуміли, що точно має бути у презентації, донесенню інвесторам чи грантонадавачам, також, що варто виключити, на чому варто не фокусуватися.

Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) 


Класно, що ми пропрацювали структуру, як вона має виглядати, а Стас відразу дає зворотній зв'язок кожному спікеру, тому я думаю, що такий досвід однозначно посприяє тому, що луцькі бізнеси будуть успішніші, масштабніші і крутіші», – поділилася співвласниця бізнесу з виробництва корисних солодощів GoodMood Food Оля Берестюк.

Співвласниця бізнесу з виробництва корисних солодощів GoodMood Food Оля БерестюкСпіввласниця бізнесу з виробництва корисних солодощів GoodMood Food Оля Берестюк

«Сьогоднішня подія дала нам підтвердження того, що у нас дійсно класна місія – нести оздоровлення людей і вона підкреслила, що наш бізнес – перспективний, що у на класна можливість зробити новий напрямок, поміж того, що вже є: профілактика, класне ставлення до свого здоров'я; помічати і корегувати звички у побуті.

Анна Вавдіюк - власниця оздоровчого центру «Академія Руху»Анна Вавдіюк - власниця оздоровчого центру «Академія Руху»
 

Сьогодні ми вдосконалились. Цим виступом ми підтвердили наше бажання і, напевно, на крок стали ближчі до тієї мрії, тієї доріжки, яка допоможе нам максимально діагностувати функціонування людей. А ще ми побачили ті маленькі аспекти, які треба підкорегувати.

Це навчання додало впевненості в собі, а спікер у нас був дуже класний і чудовий. Напевно, знайшов підхід до кожного», – поділилася емоціями одна з учасниць програми Анна Вавдіюк.

Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) 

Зазначимо, що у рамках національної акселераційної програми «Власне» у луцькому центрі Дія.Бізнес стартували практичні заняття для бізнесменів-початківців та власників малого бізнесу.

Для участі у програмі «Власне» загалом відібрали майже 900 учасників, серед них – 18 із Луцька. Зокрема, одна із засновниць крафтового бренду здорової їжі GoodMoodFood Діана Познякевич; власниця майстерні із пошиття військового спорядження Оксана Макарова, яка переїхала із Маріуполя і планує відкрити артстудію; Оксана Рижкова – керівниця фірми «Пастернак», що спеціалізується на переробці органічних відходів; підприємець Олександр Левчук, що надає послуги агродронів-обприскувачів та інші.

Після роботи із експертами-менторами учасники пройдуть тестування та пітчинг – захист своїх бізнес-ідей. 30 переможців отримають по 100 000 грн, а найкращий проєкт – 800 000 грн.

Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) 

ІТ-підприємець, магістр компʼютерних наук, магістр психології Станіслав РевкоІТ-підприємець, магістр компʼютерних наук, магістр психології Станіслав Ревко
 Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) Війна спонукає шукати нові шляхи: луцькі бізнеси тренувалися пітчити, щоб знайти інвесторів (фоторепортаж) 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів