В НСЗУ закликали скаржитися на неякісну медичну допомогу: куди звертатися
Керівниця Національної служби здоров’я Наталія Гусак закликала пацієнтів активніше скаржитися на неякісні медичні послуги. Залишити звернення можна на сайті НСЗУ або за номером гарячої лінії.
Про це пише «Українська правда. Життя».
Зі слів Наталії Гусак, люди скаржаться їй у соціальних мережах на те, що змушені за власні кошти купувати ліки, які вони мають отримувати безплатно.
«Написала медична сестра, син якої потрапив у дитячу лікарню. Їй щоденно давали список ліків, які вона повинна була купити для лікування дитини. Нічого – від слова ВЗАГАЛІ – медзаклад не забезпечив. Також мені написав військовий, мамі якого в одній з міських лікарень Україні так само вручили список ліків, які треба придбати на операцію. І порекомендували зробити це в аптеці, що розташована в самій лікарні», – написала очільниця НСЗУ.
На її думку, люди не скаржаться офіційно, оскільки бояться «медичного булінгу».
Гусак закликала збирати «листи щастя», чеки з аптек та подавати письмову або усну скаргу. Це можна зробити двома способами:
- звернення, яке є на сайті НСЗУ в розділі «Громадянам»;
- номер гарячої лінії НСЗУ: 16-77.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?
На «Розетці» продають чипси зі смаком члена та вагіни
Бойову медикиню «Пташку» з «Азовсталі» хейтять в соцмережах, бо погладшала