МОН має намір розвивати індивідуальні освітні траєкторії студентів
Міносвіти зараз активно працює над розвитком суб'єктності студентів. Зокрема, у міністерстві роблять акцент на розвитку індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти.
Про це під час зустрічі зі студентами сказав заступник міністра освіти і науки з питань вищої освіти Михайло Винницький, коментуючи норми законопроєкту про розвиток індивідуальних освітніх траєкторій та вдосконалення освітнього процесу у вищій освіті, – зазначає Osvita.ua.
За його словами, студенти мають самостійно ухвалювати рішення щодо власної освітньої траєкторії.
«Студент має бути людиною, яка самостійно приймає рішення та відповідає за них. Коли ви самі вибираєте викладача та курс, ви формуєте конкуренцію та поліпшуєте якість освіти. Коли ви самі обираєте, скільки кредитів узяти для себе цьогоріч, регулюючи тим самим своє навантаження, ви формуєте свій освітній процес. Це все і є складовою суб’єктності», – зауважив заступник міністра освіти і науки.
Як відомо, одна з новацій урядового законопроєкту передбачає можливість для студентів обирати більше річне навантаження і завершувати навчання на бакалаврській програмі за три роки замість чотирьох.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
«М'ясний хутір» бізнесмена Дмитрука з Луцька можуть продати за 14 млн євро
Страсна п'ятниця: що категорично сьогодні не можна робити
У директора «швидкої» на Волині трагічно загинув син
Замалий тротуар: у центрі Луцька жителів обурив ремонт дороги
На Тернопільщині п'яний батько зґвалтував свою неповнолітню доньку