Через війну і пандемію втрачаємо розумовий потенціал нашої молоді, – МОН
За останні роки навчання у стресових умовах дуже постраждав освітній процес. Пандемія, війна, повітряні тривоги і блекаути – усе це сильно вплинуло на навчання.
Нині ми маємо справу з освітніми втратами, що означає будь-які втрати знань, умінь, навичок та/або уповільнення чи переривання академічного прогресу через паузи в навчанні конкретного учня, повідомила у телеграмі пресслужба Міністерства освіти і науки.
У першому півріччі 2022-2023 навчального року лише 15% закладів освіти працювали очно, 33% – дистанційно, 51% – змішано. Вчителі зазначають про погіршення результатів навчання учнів:
- з української мови у селах зазначають 57% педагогів, у містах – 44%,
- з іноземної мови – 52% та 47% відповідно,
- з математики – 45% та 40%,
- з інформатики – 37% та 25%.
«Ми бачимо, що поступово втрачаємо розумовий потенціал нашої молоді, тож необхідно шукати шляхи для виправлення цієї ситуації», – йдеться у дописі.
У міністерстві повідомили, що зараз активно розробляють різні програми, які у перспективі допоможуть школярам і дошкільнятам засвоїти потрібні знання.
«Щоб підтримати такі ініціативи, МОН спільно з ЮНІСЕФ розробили рекомендації щодо організації програм із надолуження освітніх втрат для громадських організацій, закладів освіти, органів управління освітою та інших організацій. Вони стануть основою для розроблення Національної стратегії з подолання освітніх утрат в Україні», – пише пресслужба Міносвіти.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?
На «Розетці» продають чипси зі смаком члена та вагіни
Бойову медикиню «Пташку» з «Азовсталі» хейтять в соцмережах, бо погладшала