Поділитись:

Луцький перевізник розповів про ціну на проїзд та скарги від пасажирів (фото)

Четвер, 15 червня 2023, 19:33
Луцький перевізник розповів про ціну на проїзд та скарги від пасажирів (фото)

Міський автобусний транспорт, звичайно, найпотрібніша річ для пересічного лучанина, адже у місті є безліч маршрутів, через які можна доїхати у будь-яку точку міста. За день водії проїжджають десятки, якщо не сотні рейсів, та перевозять тисячі людей.

Проте мало хто задумується про інший бік цієї медалі – організацію транспортних перевезень. Юрій Романюк – директор однієї з компаній, яка здійснює перевезення у Луцьку. Він розповів багато цікавого про свою фірму, співпрацю з міською радою, ціни на проїзд та суперечності з колегами «по цеху».

Юрій РоманюкЮрій Романюк

– Як давно «Бест Ленад Груп» працює на ринку транспорту у Луцьку?

– Наша компанія заснована у 2020 році, проте безпосередньо діяльність розпочали у 2021 році. У цей проєкт було вкладено значну суму коштів. Таку ідею міська рада підтримала і її втілили у життя. Автопарку «Бест Ленад Груп» наразі складається з автобусів компаній VDL I MAN. Увесь транспорт комфортабельний і належить до екологічного стандарту Євро-5, а також повністю облаштований для маломобільних верств населення.

Частина автобусів компаніїЧастина автобусів компанії

З квітня 2021 року ми здійснюємо перевезення пасажирів на маршруті №32 «Вересневе – Липини». Як бачите, компанія молода, але вже надаємо послуги на дев'ятьох рейсах. Штат «Бест Ленад Груп» налічує 80 водіїв, шестеро з яких боронять нашу державу в лавах ЗСУ. З нашого боку ми виплатили їм усі кошти та закріпили за ними робочі місця. Ще є сім осіб адмін штату. Усі працівники оформлені офіційно, й за них ми вчасно сплачуємо податки. Як можна зрозуміти, у воєнний час – це надважливо для нашої держави.

– Вас, як перевізника, задовольняє ціна на проїзд?

– Це компромісне рішення між міською радою та місцевими перевізниками. Зазначу, що ціна для нас складає 12,60 гривень, а не 14 гривень. Різницю отримує компанія «Сіті кард», яка забезпечує встановлення обслуговування валідаторів і терміналів. До того ж, ми повністю побороли готівку. Це тяжка робота не тільки з пасажирами, але і з водіями, адже були й випадки звільнення працівників.

Автобус марки «MAN»Автобус марки «MAN»

Виникають труднощі з неконкурентною ціною на проїзд у тролейбусах, зараз вона складає шість гривень. Впевнений, що це не рентабельною для самого комунального підприємства, але з великими дотаційними коштами від міста можна існувати.

Майже усі запчастини для нашого транспорту ми закуповуємо в Європі й по європейській ціні. Крім шалених витрат на це, на жаль, ще йде дуже багато часу.

– Чи є розуміння і співпраця з місцевою владою?

– Так. Зрозуміло, що виникають різні робочі момент. Ми ініціювали створення контролю для перевірки оплати в транспорті. Таку ідею підтримали й втілили в життя. Також разом з відділом транспорту працюємо над створенням єдиної мережі графіків маршруту для усіх перевізників. Ми керуємося зразками автобусних мереж міст Європи, де інтервал руху складає 15-20 хвилин. Це «розгрузить» місто не тільки для громадського транспорту, але й для інших учасників руху, що зменшить аварійність на дорогах. Пам'ятаєте, декілька років тому, на одному тільки маршруті №15 було до 30 автобусів! І на кожному інший перевізник, який не думає про безпеку, а тільки про те, як заробити кошти.

Зараз ми звертаємо увагу міськради на приміські маршрути, адже це велика проблема! Практично кожного тижня з'являється новий маршрут і ніхто не пояснює звідки він береться, адже, на скільки я знаю, жодних конкурсів не оголошують.

Громадський транспорт «Бест Ленад Груп»Громадський транспорт «Бест Ленад Груп»

Крім того, всупереч рішенню Луцької міської ради, згідно з яким затверджено перелік вулиць та проспектів, якими можуть курсувати міжміські та приміські автобуси, вони всеодно дублюють міські маршрути. Через таких перевізників у центрі Луцька постійні затори, погіршена екологічна ситуація та вищий рівень аварійності.

Хочу ще раз наголосити, що ціна у міському транспорті складає 14 гривень і оплачується тільки безготівково. Водії ж приміських маршрутів встановили собі свій тариф – 10 гривень, вся оплата здійснюється виключно готівкою. Само собою, ніяких податків перевізники не сплачують. Чому ж на це не реагують відповідні органи – для нас загадка.

Юрій РоманюкЮрій Романюк

Одним з відкритих питань залишається компенсація проїзду пільгових категорій. У деяких українських містах ця практика успішно працює. Кількість пільговиків постійно росте, наприклад, на сьогодні це 20% від загальної кількості пасажирів. А це доволі значна сума.

– Чи є скарги від мешканців міста на вашу роботу?

– Звісно не без цього, але ми вже навчились фільтрувати й правильно реагувати на них. У нашій компанії працює диспетчер, який реагує на скарги, а також співпрацюємо з «гарячою лінією» міської ради.

Щодо «реагувати». Якщо нам надходять правдиві та змістовні нарікання, ми відразу вживаємо заходів. Наприклад, водій не зупинився на зупинці чи не виконав до кінця графік маршруту, то в таких випадках проводимо профілактичні бесіди.

Автобус марки «VDL»Автобус марки «VDL»

І щодо фільтрації звернень чи дописів у соцмережах. Є багато тематичних спільнот, де наші громадяни висловлюють свою думку чи позицію про роботу транспорту. Чесно скажу, з початку дуже переймався, коли нарікали на нашу роботу. Але з часом звернув увагу, що скаржаться тільки троє чи четверо «диванних експертів». Проте зараз ми вже знаємо, хто зацікавлений в роботі цих «активістів».

Директор компанії «Бест Ленад Груп»Директор компанії «Бест Ленад Груп»

Щоб ви сказали своїм пасажирам?

– Насамперед бажаю усім миру і швидшої перемоги! Компанія «Бест Ленад Груп» дуже вдячна за користування саме нашим транспортом. Ми й надалі будемо вдосконалюватись для комфортного і безпечного проїзду в автобусах. Також просимо вибачення за недоліки в роботі, ми їх обов'язково виправимо.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів