Поділитись:

Instagram розгортає інструмент планування в програмі для всіх професійних облікових записів

П'ятниця, 11 листопада 2022, 02:40
Instagram розгортає інструмент планування в програмі для всіх професійних облікових записів

Компанія оголосила, що Instagram розгортає інструмент планування в додатку для всіх професійних облікових записів. Новий інструмент дозволяє планувати публікації до 75 днів наперед, не використовуючи інші додатки. Менеджери та творці соціальних медіа давно покладаються на інструменти сторонніх розробників для планування публікацій в Instagram, тому новий інструмент планування, ймовірно, змінить правила гри. Офіційний запуск відбувся через
кілька тижнів після того, як соціальна мережа почала тестувати інструмент планування з певними користувачами.

Про це пише сайт новин Луцька та Волині «Конкурент» з посиланням на TechCrunch.com.

Після створення публікації ви можете отримати доступ до інструменту планування, натиснувши «Додаткові налаштування». Потім ви побачите новий
перемикач «Запланувати цю публікацію». Вибравши нову опцію, можна вибрати час і дату публікації. Потім вам потрібно повернутися до потоку публікацій Instagram і натиснути «розклад». Автори та компанії зможуть переглядати заплановані публікації в розділі «Запланований вміст», який доступний через меню гамбургера. Цей розділ також дозволяє перепланувати вміст, якщо це необхідно.

Запуск нового інструменту не є несподіванкою, враховуючи, що дослідник програм Алессандро Палуцці зазначив, що Instagram працював над функцією
планування ще в липні.

Instagram не повідомляє, коли і чи отримають звичайні облікові записи доступ до інструменту планування в додатку. Варто зазначити, що кожен може
перейти на професійний обліковий запис, перейшовши до налаштувань свого облікового запису.

На додаток до впровадження нового інструменту планування, Instagram також запустив «Досягнення». Творці зможуть розблокувати досягнення у зв’язку з
певними діями під час створення ролика, наприклад, співпраця, взаємодія зі своєю спільнотою, роблячи «рілс» більш інтерактивними, створюючи більше
одного ролика на тиждень або використовуючи популярні аудіо та ефекти. Instagram тестує досягнення в усьому світі, починаючи з цього тижня.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Надрукувати
мітки:
коментарів