Поділитись:

Що потрібно знати фахівцям HR про штучний інтелект у 2023 році

Середа, 02 листопада 2022, 02:35

Штучний інтелект (ШІ) має здатність оптимізувати бізнес-операції, підвищити споживчий досвід та сприяє низці інновацій у багатьох галузях. ШІ, система, що імітує людський інтелект, може виконувати завдання, які зазвичай вимагають втручання людини. Це дозволяє працівникам спростити, автоматизувати і вирішувати конкретні завдання, щоб зменшити навантаження працівникам. 

Про це повідомляє сайт новин Луцька та Волині «Конкурент» з посиланням на Technology.org.

Широке застосування штучного інтелекту призвело до великого успіху. Fortune Business Insights передбачає, що ринок ШІ зросте на 1,394.30 млрд доларів до кінця десятиліття. Це означає, що галузь повинна стати більш ефективною, отримуючи користь від галузей, які сильно залежать від ШІ. Однією із таких сфер є HR. Ось, що необхідно знати фахівцям HR у новому 2023 році.

ШІ допомагає покращити навички критичного мислення

Сьогодні деяким працівникам та потенційним кандидатам бракує цифрової підготовки, необхідної для кваліфікації та кар'єрного росту на ринку праці. Деякі підприємці нишпорять на сайтах пошуку роботи для того, щоб віднайти відповідного кандидата. Проте центр послуг з працевлаштування LHH зазначає, що засвоєння цифрових навичок недостатньо. Випускники університетів повідомляють, що вони не мають цифрових навичок, необхідних для переходу на ринок праці, вони повинні були вдосконалити свої цифрові навички, щоб бути кваліфікованими для своїх привілейованих галузей. Отже, замість того, щоб наймати персонал на основі базової освіти, компанії наймають персонал на основі наявних навичок і зосереджуються на підвищенні кваліфікації після того, як кандидата приймають на посаду.

У цьому вирішальне значення мають системи управління навчанням (LMS), які використовують ШІ. Система управління навчанням автоматизує процес навчання за допомогою алгоритмів аналізу поведінки користувачів. Оскільки система може використовувати ці алгоритми для відстеження сильних і слабких сторін користувача, система може упорядковувати ресурси і матеріали для потреб кожного індивідуально. Це сприяє постійному вдосконаленню компанії та допомагає подолати персоналу значні прогалини у цифрових навичках.

AI автоматизує процес застосування

Через Систему управління кандидатами (ATS), ШІ використовується в рекрутингу для автоматизації більш повторюваних, трудомістких завдань. ATS може використовуватися для керування оголошеннями про роботу, програмами і резюме. Це програмне забезпечення може бути запрограмоване для перегляду заяв на наявність певних деталей, які люди можуть не помітити.

Проте, наша стаття «Етичні проблеми щодо використання послуг штучного інтелекту для отримання» пояснює, що ці процеси можуть призвести до проблем конфіденційності даних та безпеки. Сюди належать також непередбачені упередження та дискримінація. Наприклад, інтернет-сервіс Amazon використовував платформу для набору персоналу, який був скасований у 2018 році, оскільки він дискримінував жінок.

Це може бути вирішено шляхом подачі ATS різноманітних наборів даних, за умови, якщо програма безперервно оновлюється. Інші використання ШІ в процесі подачі заявок включають чат-ботів, що працюють на AI, щоб відповісти на питання кандидатів на роботу, в той час як віртуальні асистенти можуть допомогти заявникам запланувати інтерв'ю з роботодавцями віч-на-віч.

Штучний інтелект покращує досвід та залучення до роботи працівників

Фахівці з управління персоналом використовують ШІ для управління фізичними, цифровими та культурними факторами робочого місця, які впливають на досвід працівників. Програмне забезпечення моніторингу працівників з живленням від ШІ може відстежувати показники продуктивності працівників, забезпечуючи менеджерів точною картинкою про те, як допомогти працювати краще, як індивідуально, так і у команді. Вони також можуть аналізувати дані про залучення працівників та проводити опитування для створення персоналізованих рекомендацій та зворотного зв'язку. Крім того, роботодавці можуть зрозуміти, які стратегії управління повинні бути адресовані, щоб допомогти своїй команді досягти більшої ефективності.

Ці програми ШІ є ефективними: дослідження, опубліковане в журналі Human Resource Management, свідчить про те, що система HR на основі штучного інтелекту підвищують досвід робітників і залучення до роботи. Це також може допомогти підвищити продуктивність праці робітників і загальну ефективність HR-функцій.

Кожна компанія цінує своїх працівників. Оскільки ШІ продовжує прогресувати, HR-процеси можуть допомогти краще обслуговувати фахівців з управління персоналом, щоб вони змогли культивувати сприятливе робоче середовище в 2023 році.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Надрукувати
мітки:
коментарів