Що говорять про новий логотип Луцька в соцмережах
Пропозиція змінити сучасний логотип Луцька не залишила байдужими волинян.
Запропонований місцевим спеціалістом з маркетингу та реклами, начальником відділу маркетингу компанії Modern-Expo Group Миколою Жичуком варіант логотипа викликав бурхливе обговорення.
Конкурент зібрав у соцмережах деякі думки і зауваги лучан щодо цього. У Facebook лучани більш активні: новий логотип міста не засуджують, однак і не підтримують запропонований варіант. Кажуть, треба краще продумати і попрацювати.
Натомість "Вконтакте" лучани обмежилися короткими відповідями, які здебільшого були схвальними.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ ТУРИЗМУ ЛУЦЬКА ПРОКОМЕНТУВАЛА ЗАПРОПОНОВАНИЙ ЛОГОТИП