Для Луцька створили новий логотип (фото)
Одна з рекламних агенцій розробила концепцію бренда Луцька, включно з логотипом, яку, після обговорення з лучанами, планують запровадити у місті.
Ініціатором розроблення "нового обличчя" Луцька є місцевий спеціаліст з маркетингу та реклами, начальник відділу маркетингу компанії Modern-Expo Group Микола Жичук.
13 грудня він презентував демонстраційну версію брендбуку обласного центру Волині і анонсував публічне обговорення цього проекту.
Так, зокрема, ініціатори оприлюднять звернення до міської влади на сайті системи електронних петицій 14 грудня. Там же ж можна буде ознайомитися з демонстраційною версією брендбуку.
Також посилання на проект у pdf-форматі можна буде завантажити зі сторінки Volyn Marketing Hub у соціальних мережах.
Спеціаліст з маркетингу розкритикував логотип та слоган Луцька, який розробили у 2012.
"Мене не влаштовує те, що є зараз. Хотів би на вищому рівні позиціонувати наше місто. Тут є багато такого, що необхідно показувати", – розповідає Микола Жичук.
"В мене велика претензія до слогану "Луцьк – приємне відкриття". Він ні про що. До цього потрібно підходити більш серйозно, працювати з різними аудиторіями і вирішувати, що ми хочемо далі розвивати", – додає спеціаліст з маркетингу.
Експерт зауважує, що логотип – це лише вершина айсбергу. Потенційну привабливість міста для туристів чи інвестицій створює бренд.
"Бренд – це мистецтво взяти кілька елементів і їх об'єднати", – пояснює Микола Жичук.
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.