Meta представила набір нових інструментів монетизації для Instagram та Facebook
Глава Meta Марк Цукерберг повідомив, що компанія розширить асортимент інструментів монетизації для авторів контенту – деякі кошти стануть доступні більшій кількості блогерів. Ряд інструментів (закриті заходи, платні підписки) залишиться безплатним для інфлюанерів до 2024 року, хоча раніше передбачалося, що вони стануть платними роком раніше.
Одним із нових інструментів монетизації стане маркетплейс у Instagram, де представники брендів зможуть знаходити відповідних блогерів. Вибравши автора контенту, представник бренду зможе прямо через майданчик надіслати йому всі необхідні матеріали – у розділі особистих повідомлень Instagram з’явиться папка, призначена для переговорів із цих питань, де блогери зможуть фільтрувати свої пропозиції та проекти.
Ще однією ініціативою стане програма Facebook Reels Play Bonus – вона стане доступною більшій кількості авторів контенту. Блогери з Instagram отримають можливість розміщувати свої короткі відео на Facebook та монетизувати їх. На цю програму Meta виділила бюджет $1 млрд. Участь у ній зможуть блогери, які за останні 30 днів розмістили не менше 5 роликів і набрали не менше 100 тис. переглядів, крім того, вони повинні відповідати вимогам політики монетизації Meta.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- В Україні буде доступна функція Instagram для пошуку зниклих дітей
- Ілон Маск несподівано припинив купівлю Twitter
На луцькій автостанції будують новий торговий центр (фото)
Скільки потрібно грошей для комфортного життя у Луцьку (відео)
Квартира у Ковелі, будинок на Житомирщині та 1,5 млн зарплата: що в декларації заступника прокурора Волині (відео)
У нацпарку в Луцькому районі «чорні» лісоруби зрізали дуб-патріарх (фото)
Підкинуло і розвернуло: у Луцьку на перехресті зіткнулися легковики (відео)