Поділитись:

Meta представила набір нових інструментів монетизації для Instagram та Facebook

Четвер, 23 червня 2022, 00:33

Глава Meta Марк Цукерберг повідомив, що компанія розширить асортимент інструментів монетизації для авторів контенту – деякі кошти стануть доступні більшій кількості блогерів. Ряд інструментів (закриті заходи, платні підписки) залишиться безплатним для інфлюанерів до 2024 року, хоча раніше передбачалося, що вони стануть платними роком раніше.

Одним із нових інструментів монетизації стане маркетплейс у Instagram, де представники брендів зможуть знаходити відповідних блогерів. Вибравши автора контенту, представник бренду зможе прямо через майданчик надіслати йому всі необхідні матеріали – у розділі особистих повідомлень Instagram з’явиться папка, призначена для переговорів із цих питань, де блогери зможуть фільтрувати свої пропозиції та проекти.

Ще однією ініціативою стане програма Facebook Reels Play Bonus – вона стане доступною більшій кількості авторів контенту. Блогери з Instagram отримають можливість розміщувати свої короткі відео на Facebook та монетизувати їх. На цю програму Meta виділила бюджет $1 млрд. Участь у ній зможуть блогери, які за останні 30 днів розмістили не менше 5 роликів і набрали не менше 100 тис. переглядів, крім того, вони повинні відповідати вимогам політики монетизації Meta.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

 

 

Надрукувати
мітки:
коментарів