Для українських підприємців створили соцмережу
В Україні запустили першу соціальну мережу для середнього та малого бізнесу – Smarty.
Про це повідомила ЛІГА.net керівник проекту Яніна Устименко.
Як зазначається, проект поєднує особливості соцмережі і торгового майданчика.
Від формату соціальної мережі Smarty взяла наявність профілю з інформацією про себе і товар, передплатників, лайки, можливість спілкуватися і стрічку новин. Від торговельного майданчика проекту дістався кошик і можливість відслідковувати статус товару.
"Мета проекту – надати середньому і малому бізнесу канал збуту, в якому товар не буде губитися на тлі інших новин, говорить Устименко. А продавця при цьому буде легко знайти, завдяки функції підписки", – йдеться у повідомленні.
Наразі в соцмережі на продаж виставлено 42 товари. І зареєстрований 41 користувач – розробники сподіваються досягти позначки в мільйон.
"Поки соцмережа ніяк не заробляє. Реєстрація в Smarty безкоштовна. Комісії за продаж товару немає. Заробляти проект буде за принципом маркетплейсів - на просуванні товарів і продавців всередині майданчика. Але для цього потрібно набрати велику кількість учасників. У розробку проекту творці вклали вже кілька тисяч доларів", – йдеться у повідомленні.
Також проект планують виводити на європейський ринок, щоб українські виробники могли продавати товари за кордон.
«М'ясний хутір» бізнесмена Дмитрука з Луцька можуть продати за 14 млн євро
У директора «швидкої» на Волині трагічно загинув син
Страсна п'ятниця: що категорично сьогодні не можна робити
Замалий тротуар: у центрі Луцька жителів обурив ремонт дороги
На Тернопільщині п'яний батько зґвалтував свою неповнолітню доньку