У Facebook розповіли, як боротимуться з фейковими новинами

Субота, 19 листопада 2016, 21:49

Засновник Facebook Марк Цукерберг розповів, як соціальна мережа планує боротися з поширенням неправдивої інформації в новинній стрічці.

Він підкреслив, що відсоток неточних повідомлень невисокий, але компанія має багато зробити, щоб вирішити цю проблему, – інформує Meduza.

Цукерберг описує сім основних напрямків, за якими зараз працює Facebook. Перш за все, соцмережа спрощує механізм зворотного зв'язку, щоб користувачі могли легко позначити повідомлення як помилкове. На основі таких скарг спеціальний алгоритм буде намагатися сам вгадувати, які новини не відповідають дійсності.

Для додаткового контролю Facebook звернувся до професійних факт-чекер – організацій, які займаються перевіркою публікацій і заяв на правдивість. Цукерберг окремо відзначив, що Facebook буде щільніше працювати з журналістами, які звертають увагу на поширення фейків.

Соціальна мережа також планує протестувати систему маркування матеріалів, на які надходили скарги: користувачі побачать попередження біля поста. Буде вдосконалено механізм підбору подібних статей.

Нарешті, Facebook буде застосовувати різні види санкцій до тих, хто професійно поширює фейки, щоб заробляти на рекламі. Раніше соцмережа вже оголосила фейки забороненою інформацією в інструкції для партнерів.

"Наша мета - показувати людям найбільш важливі новини. Ми розуміємо, що вони хочуть отримувати перевірену інформацію. Ми давно працюємо над цією проблемою і серйозно до неї ставимося. У нас вже є помітні успіхи, але потрібно ще багато зробити", – зазначив Цукерберг.