Поділитись:

Назвали авто, не придатні для української зими (фото)

Середа, 16 листопада 2016, 16:27
Назвали авто,  не придатні для української зими (фото)

Геометрична прохідність авто виявилась критично важливою характеристикою навіть на українських дорогах.

Про це пише Автоблог.

Черговий "раптовий" снігопад в Україні привернув увагу до однієї з найголовніших характеристик міської машини. Геометрична прохідність авто – здатність транспортного засобу пересуватися дорогами низької якості і бездоріжжям, а також долати штучні та природні перешкоди без залучення допоміжних засобів.

Більшість українців, купуючи авто, розуміють, що їздити доведеться не тільки по шосе. Аби двигун не залишився десь на асфальті, більшість автомобілів ще в салоні оснащують захистом картера двигуна – якщо не сталевим, то хоча б пластиковим. А це означає, що заявлений виробником дорожній просвіт (відстань між найнижчою точкою автомобіля і дорогою) зменшується на 15-25 мм. Якщо в авто зайняті всі пасажирські сидіння (особливо це стосується компактних моделей), то його дорожній просвіт може зменшитися ще міліметрів на 5!

Найнижчою і найбезпораднішою автівкою на глибокому снігу виявилась Audi A1 Sportback. Її паспортний кліренс – 125 мм. Без захисту картера з таким просвітом їздити у нас просто небезпечно. А з захистом машина може повиснути на найменшому пагорбі.

Назвали авто,  не придатні для української зими (фото)

Приблизно там само знаходиться Citroёn DS3 із заявленим кліренсом в 130 мм. Віднімаємо товщину "захисту" і отримуємо ті ж 110 мм.

Назвали авто,  не придатні для української зими (фото)

Недалеко від них ще більш драйверський MINI Cooper. Під його черевцем, стверджує фірмовий "мануал", аж цілих 139 мм. Відповідно, насправді там не більше 120 мм. У Mercedes CLA і BMW 3-er кліренс аж на 1 мм більший, ніж у MINI – 140 мм. До речі, у Jaguar XE просвіт приблизно такий самий – якщо зважати на ТТХ авто і практику його експлуатації.

Назвали авто,  не придатні для української зими (фото)

Досить рідкісна на ринку модель Cadillac ATS теж не особливо пристосована до нашої зими. Теоретичні 145 мм кліренсу на практиці перетворюються на 120-125 міліметрів. Для авто з довгою базою це зовсім недобре.

Назвали авто,  не придатні для української зими (фото)

У седана Infiniti Q70 (та й у Infiniti Q50) заявлений просвіт становить 150 мм. Начебто непогано. Але якщо виміряти рулеткою, то в найнижчому місці – всього 135-137 мм. Відчуйте різницю, як то кажуть!

Назвали авто,  не придатні для української зими (фото)

"Робоча конячка" Skoda Octavia підкуповує тим, що у неї просвіт 155 мм ("за паспортом"). А насправді там не більше 135-140 мм.

Бестселер ринку – Hyundai Solaris: якщо вірити ТТХ, підноситься над дорогою аж на 160 мм. Але хто ж купує бюджетну машину для "дачно-клячних" цілей без захисту картера?! Ось і залишається від гордого кліренсу не особливо зимовий просвіт – всього 140-145 мм ...

Надрукувати
мітки:
коментарів