На розвиток туристичного Луцька просять три мільйони гривень
У Луцьку розробили Програму розвитку туризму на 2017-2018 роки.
Програма напрацьована спільно з громадськістю. Про це розповіла керівник управління туризму та промоції міста Наталія Бунда 16 листопада під час засідання виконкому.
За словами Наталії Бунди, на розвиток Луцька потрібно 1 мільйон 740 тисяч у 2017 році і 1 мільйон 310 тисяч гривень на 2018 рік.
У 2017 році 300 тисяч гривень хочуть спрямувати на розроблення кошторису на проведення реконструкційних робіт вежі Чорторийських та монастиря єзуїтів.
20 % заходів будуть продовжувати реалізовуватись з попередніх програм, а 80 % – нові. Зокрема створення стимулів для ефективного залучення громадськості, підтримка туристичного бізнесу та інше.
"В новому проекті програми заклали посилену співпрацю з музеями, плануємо удосконалити систему туристичного ознакування й забезпечити підтримку туристичного бізнесу", – розповіла Наталія Бунда.
Член виконкому Олександр Шараєв висловив свої зауваження щодо проекту Програми сказавши, що 100 тисяч гривень витрачати на маркетингові дослідження, передбачені Програмою, не варто.
"Ця цифра є обґрунтованою, і ця послуга буде вартувати 100 тисяч гривень. Я знаю, хто мій турист, але я не знаю, скільки він витрачає, й для цього треба поводити дослідження", – сказала Наталія Бунда.
Інший член виконкому – Михайло Щур – також розкритикував Програму, акцентуючи на тому, що не варто виділяти з бюджету міста 300 тисяч гривень на друк поліграфічної продукції.
Втім член виконкому Роман Романюк, навпаки, підтримав цю Програму, зазначивши, що за останніх 5 років в цьому напрямку зроблено чимало.
Врешті після довгих обговорень члени виконкому підтримали запропоновану Програму.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?