Пояснили, чому у Луцьку часто вимикають світло
З початку року у відділ комунікації ЦНАП надійшло майже 2 тисячі звернень. Найбільше, а це – 235, стосувалися роботи ПрАТ «Волиньобленерго».
Про це 1 лютого під час розширеної наради Луцького міського голови розповіла директорка департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп'як.
За її словами, мешканці повідомляли про відсутність електроенергії в житлових будинках та квартирах. Відключення були спричиненні проведенням планових робіт, виникненням аварійних робіт і проведенням робіт на мережі міста.
Як пояснив директор ПрАТ «Волиньобленерго» Роман Підгорний, найбільш негативно впливають на ситуацію погодні умови – випадання снігу і те, що він танув.
«Відтак, через затікання води в підстанції відбуваються короткі замикання і виходить з ладу обладнання. Силами чергового персоналу такі ситуації ліквідовуються. Тоді працюють не лише чергові, а й викликаються бригади, працюємо й у вихідні дні - все робимо для того, аби покращити умови для жителів міста», – сказав керівник.
У найкоротші терміни ситуація з відключенням електроенергії, пообіцяв, стабілізується.
«Ми сьогодні збираємо документи для початку процесу реприватизації "Волиньгазу" і я хочу попросити вас, як керівника, аби ви не змушували нас збирати документи для початку процесу реприватизації "Волиньобленерго". 255 скарг за один місця – щось відбувається не те», – наголосив Луцький міський голова Ігор Поліщук.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: