Поділитись:

У Держприкордонслужбі назвали причину черг на кордонах

Понеділок, 24 жовтня 2016, 09:54
У Держприкордонслужбі назвали причину черг на кордонах

Переважна більшість пунктів пропуску (особливо на кордоні з ЄС) працюють із значним перевантаженням.

Це спричинено передусім збільшенням транспортного потоку, який особливо спостерігається на українсько-польській ділянці кордону, – повідомили у Держприкордонслужбі.

Так, в 2013 році в пунктах пропуску на українсько-польській ділянці кордону пропущено 6 млн 19 тис транспортних засобів, в 2014 році – 6 млн 460 тис. (+ 7%), в 2015 році – 7 млн 116 тис (+ 10%). Вже протягом 8 місяців 2016 року через українсько-польський кордон пропущено 4 млн 843 тис транспортних засобів, що на 6% більше, ніж за аналогічний період 2015 року (4 млн 587 тис транспортних засобів).

На ритмічність функціонування пунктів пропуску на кордоні з країнами-членами ЄС чималий вплив має рух (в'їзд/виїзд) учасників малого прикордонного руху та власників транспортних засобів іноземної реєстрації за кордон задля продовження термінів перебування в Україні (85-90 % від загальної кількості пропуску).

На сьогодні залишаються актуальними питаннями, які мають вплив на ритмічність роботи пунктів пропуску та можуть розв'язати проблему, – будівництво нових та реконструкція чинних пунктів пропуску, насамперед автомобільних, їх технічне переоснащення, ремонт рокадних доріг між пунктами пропуску тощо.

Державна прикордонна служба України запропоновала Міністерству інфраструктури, ДФС України декілька основних шляхів вирішення питання упорядкування черг. Зокрема, що стосувалися створення (визначення) окремих смуг руху при під'їзді до пункту пропуску: для учасників малого прикордонного руху (жителів прикордоння) та для громадян України і іноземців, які прямують до Республіки Польща з інших регіонів України та Європейського Союзу (зелений коридор – без предметів для декларування).

Крім того, дуже актуальним є підвищення пропускної спроможності автомобільних пунктів пропуску. Зокрема Держприкордонслужба запропонувала в пунктах пропуску для автомобільного сполучення усі кабіни прикордонного та митного контролю, які розміщені лінійно, розмістити в ялинковому порядку. Це дозволить фактично удвічі збільшити кількість кабін прикордонного та митного контролю і відповідно – пропускну спроможність пунктів пропуску.

Крім того, заплановано інші заходи, спрямовані на виключення дублювання функцій прикордонниками та митниками, порядку внесення інформації до баз даних та забезпечення обміну інформацією тощо.

Надрукувати
мітки:
коментарів