Продаж квитків через Facebook та Apple: Укрзалізниця модернізує систему
«Укрзалізниця» запустила офіційний чат-бот для продажу квитків та надсилання сповіщень про рейс в Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger.
Про це компанія сповістила у Фейсбук.
Чат-бот для користувачів у фейсбуці відкривається безпосередньо з головної сторінки «Укрзалізниці» у цій соцмережі.
«За даними порталу Statista.com, в Україні зараз 15 млн активних користувачів Facebook Messenger, тож ми раді поширенню чат-бота однією з найбільш улюблених українцями платформ для спілкування», – сказав керівник пасажирського напрямку Укрзалізниці Олександр Перцовський.
За допомогою Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger пасажири «Укрзалізниці» вже можуть купувати квитки на всі поїзди далекого сполучення та швидкісні поїзди «Інтерсіті+», повертати раніше придбані квитки, дивитися розклад рейсів та онлайн-табло станцій, а також перевіряти, до якої платформи прибуває потяг.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
У Луцьку шукали гламурну власницю «золотої» соски (фото)
У Луцьку сходи біля ТЦ «Егоїст» «вилізли» на тротуар та заважають перехожим (фото)
У Луцьку на місці затишного кафе відкрили новий заклад (фото)
Понад мільйон тюльпанів: «Волинська Голландія» здивує новими сортами (фото)
Із присмаком «совка»: у Луцьку представили план території мікрорайону вулиці Клима Савура (відео)