Поділитись:

За та проти габаритних вантажівок

Вівторок, 07 грудня 2021, 02:36
За та проти габаритних вантажівок

Прийнятним довгий час було те, що великі вантажівки забруднюють повітря більше ніж менші, та є одними із причин екологічних лих. Однак, ця думка є застарілою та не має повністю задокументованих підтверджень. Компанія SEAT разом із партнером SETRAM запустили першу мега вантажівку для транспортних засобів в Іспанії, сподіваючись таким чином зменшити викиди CO₂ на 5,2 тонни щороку.

Про це пише сайт новин Волині Конкурент з посиланням на Technology.org.

Автовози є досить важливими транспортними засобами для автомобільної промисловості. Їх можна побачити щодня на автошляхах. Автовози можуть транспортувати до 8-9 машин, в той час, як залізниці поки що не можуть справитись із цим завданням, тому виникає питання – чому ж не розвинути цю сферу?

Кожна країна має свої технічні вимоги для транспортних засобів, не виключаючи їхню довжину. Компанія SEAT змогла подолати бюрократичні перешкоди та технологічні проблеми створивши першу мега вантажівку для транспортних засобів в Іспанії. Її довжина складає 25,25 метра та вантажність до 10-11 автомобілів (залежить від розміру авто, які вона перевозить). Хоча, на перший погляд, це не здається великим досягненням, але таке покращення є суттєвим для навколишнього середовища.

У порівнянні з 8-колесною звичайною вантажівкою, яка займалась перевезенням автомобілів у Європі, новий ваговіз зменшує викиди CO₂ на 10% за кожну поїздку та економить 11%  матеріально-технічного забезпечення. Як діяти коли вантажу більше ніж може вміститись? Це питання вирішено, адже вантажність збільшується на 4,75 метра в довжину, де і може поміститись заданий об’єкт. Ця концепція є головною у транспортуванні готових автомобілів із заводу SEAT у Мартореллі до порту Барселони.

Герберт Штайнер, віце-президент із виробництва та логістики компанії SEAT каже: «Мега вантажівка може замінити 500 звичайних зменшуючи викиди CO₂ на 5,2 тонни на рік, що дає величезні переваги з точки зору безпеки довкілля та ефективності дорожнього руху».

SEAT не вперше висунув ідею мега вантажівки, до цього вони перевозили лише запчастини. Враховуючи те, що новий транспорт забезпечує підвищення щоденної продуктивності на 12%, є ймовірність того, що така схема буде використовуватись у майбутньому.

Тож, чи будуть вантажівки такими? Доказом цього є вагомі аргументи. Більші вантажівки перевозять більше багажу і їм потрібно здійснювати менше поїздок, що знижує забруднення навколишнього середовища. Але, вантажні порти та склади побудовані з урахуванням поточної довжини вантажівки, і змінити цей стандарт буде непросто. Тому потрібно почекати та прослідкувати поширення такої ідеї.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів
26 березня 2024
16:46
22 березня 2024
21 березня 2024
13 березня 2024
28 лютого 2024
07:25
11 лютого 2024
08 лютого 2024
08:53
16 січня 2024
13 січня 2024