Поділитись:

Компанія LEGO відмовилась від гендерних стереотипів у своїй продукції

Вівторок, 12 жовтня 2021, 06:25
Компанія LEGO відмовилась від гендерних стереотипів у своїй продукції

Компанія LEGO провела опитування серед батьків та дітей, яке показало шкоду від гендерного маркування ігрових наборів.

Про це повідомляє Суспільне з посиланням на офіційний сайт компанії.

В опитуванні взяло участь близько 7 тисяч батьків та дітей віком від 6 до 14 років у КНР, Чехії, Японії, Польщі, Росії, Великій Британії та США.

«Дівчатка готові подолати гендерні стереотипи, але суспільство продовжує застосовувати упередження, які гальмують їхній творчий потенціал», – повідомили у LEGO.

Також повідомляється, що після дослідження виробник працює над усуненням «шкідливих гендерних стереотипів» у своїх наборах. Там переконані, що дані показали нерівність і обмеженість «статевих» підходів під час вибору іграшок.

«Ми докладаємо всіх зусиль, щоб зробити LEGO більш інклюзивним... Зазвичай у LEGO граються в основному хлопчики, але у нас є такі продукти, як LEGO Dots або LEGO City Wildlife Rescue Camp, які спеціально розроблені для хлопчиків і дівчаток», – пояснила директорка з продуктів та маркетингу в LEGO Group Джулія Голдін.

Вона підкреслила, що Lego більше не маркує жоден зі своїх продуктів як «для дівчаток» або «для хлопчиків». Водночас на офіційному сайті компанії покупці не можуть впорядкувати товари за гендерним сортуванням, замість цього їм пропонують добірки за інтересами.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів