Лучанин просить відкласти «бульваризацію» проспекту Грушевського у Луцьку (петиція)
Лучанка звернулася до влади міста з проханням відкласти реорганізацію проспекту Грушевського щонайменше на десять років.
Відповідну петицію у вівторок, 14 вересня, розмістила на сайті E-Dem Дарина Гребенко.
Авторка звернення просить не реорганізовувати проспект Грушевського у Луцьку у найближчі десять років. Своє прохання вона аргументувала наступними причинами:
- У Луцьку досі не завершена реорганізація та реконструкція кількох інших вулиць, що негативно впливає на трафік у місті й унеможливлює комфортне пересування.
- Неминуче під час ремонту спилювання дорослих здорових дерев негативно впливає на стан повітря у місті та його клімат (температурні показники на ділянках, де відсутні зелені насадження, суттєво перевищують показники на ділянках, де ці насадження ще збереглися).
- Проспект Грушевського нині перебуває у хорошому стані й капітального ремонту не потребує.
- У місті чимало більш нагальних питань, які потребують швидкого вирішення і коштів із бюджету, – зокрема, велика кількість вулиць та дворів, що потребують негайного ремонту їх асфальтної частини. Найбільше це стосується віддалених, але не менш важливих районів міста.
Зауважимо, аби петицію розглянули у міській раді, вона має зібрати щонайменше 300 підписів протягом 14 днів.
Нагадаємо, до 1980 року проспект Грушевського у Луцьку був бульваром, де в центральній частині знаходилася пішохідна зона, а по обидві сторони вулиці була алея з каштанів. За новим проєктом проспект знову стане бульваром: тут буде двосмугова проїзна частина довжиною 1,3 км, розділена зеленою пішохідною зоною, з доданими лівоповоротними смугами на основних перехрестях, де передбачено близько 200 паркомісць.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?