Поділитись:

Гендиректор "Рути" розповів про бізнес в часи кризи

Вівторок, 27 вересня 2016, 21:00

Генеральний директор ПАТ "ВГП", що представляє торгову марку "Ruta", Ілля Мірецький, в коментарі всесвітньо відомому виданню Tissue World Magazine розповів про діяльність підприємства у період кризи.

На його думку, у складний період останніх років для розвитку санітарно-гігієнічної продукції відкрилися нові можливості.

"2015 рік був нелегким для нашої країни, і хоча об'єми реалізації нашого товару не змінилися, девальвація гривні призвела до певних фінансових втрат. У 2016 році на українському ринку "tissue" прослідковуються знаки стабілізації. Нам вдалося збільшити обсяг виробленої продукції на 7 % в першій половині 2016 року, що доводить те, що наша маркетингова стратегія працює незважаючи на економічні труднощі", – розповів Мірецький.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: ЯК У ЛУЦЬКУ ВИГОТОВЛЯЮТЬ СЕРВЕТКИ

Також повідомляється, що підприємство втратило російський ринок, але змогло переорієнтувати експорт на Європу.

"Зараз ми експортуємо до 17 європейських країн і дана кількість збільшується майже щомісяця. Активно розвиваємо нові ринку збуту, такі як: Польща, Прибалтійські країни, Нідерланди, Німеччина, Швейцарія. В Україні займаємося дистрибуцією через всі торговельні мережі, як місцеві – "Сільпо", "АТБ", "Епіцентр", так і міжнародні – "Ашан", "Метро", "Білла" – зазначив гендиректор.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: ЯК У ЛУЦЬКУ ВИГОТОВЛЯЮТЬ ТУАЛЕТНИЙ ПАПІР ТА ПАПЕРОВІ РУШНИКИ

Також він звернув увагу на те, що зараз ключовим фактором в ринкових відносинах галузі є ціна за одиницю санітарно-гігієнічної продукції, яку підприємство намагається зробити максимально доступною.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: "У ЄВРОПІ СПЕРШУ НЕ ХОТІЛИ МАРКУВАННЯ "MADE IN UKRAINE", – ГЕНДИРЕКТОР ПАТ "ВГП", ТМ "RUTA"

Надрукувати
мітки:
коментарів
24 липня 2020
16 липня 2020
15 липня 2020
15 червня 2020
08 травня 2020
06 березня 2020
28 лютого 2020
17 лютого 2020
03 лютого 2020
19 грудня 2019
18 жовтня 2019
13 серпня 2019
04 червня 2019
29 травня 2019