Поділитись:

Private label від WOG: як розвивається бізнес

Середа, 28 вересня 2016, 10:00

Для автовласників, які долають тисячі кілометрів щодня, стало звичкою і необхідністю заїжджати на автозаправні станції. "Зупинка за необхідністю" передбачає поповнення як запасів пального для авто, так і власного організму легким перекусом. Тому досить популярним напрямком стало відкриття на території АЗС придорожніх ресторанів або кафе, де автовласники можуть швидко поїсти в дорожніх умовах.

Для того, аби популяризувати власну торгову мережу та завоювати прихильність своїх клієнтів, автозаправні станції почали впроваджувати товари власного виробництва – private labels, що також стало додатковим прибутком для бізнесу.

Про те, як розвивала мережу товарів власного виробництва національна мережа автозаправних комплексів "WOG", дізнавася "Конкурент".

***

У компанії WOG кажуть, що основними причинами для створення власних торгових марок є те, що всі великі рітейлери зацікавлені в обороті товарів під private labels. Найчастіше вони коштують дешевше не на шкоду якості, а через те, що їх добре купують. З одного боку – це прибутково для бізнесу, з іншого – сприятливо позначається на іміджі бренду.

Максим П'ятаковМаксим П'ятаков
"У кінці 2015 року ми відкрили перше кафе WOG CAFÉ сіті-формату, плануючи розширити мережу такого типу закладів до 200 точок у всій Україні. Плануємо втілити задумане до кінця 2020 року. До слова, зараз відкрито вже по одному WOG CAFÉ City в Києві і Львові, три кавові пойнти у ТРЦ Ашан і найближчим часом відкриваємо кафе у аеропорті Жуляни.У березні 2016 ми виграли тендер із обслуговуванню 14 поїздів Інтерсіті, де, по суті, також працюють наші WOG CAFÉ. Тоді ми і почали активно розвивати напрямок private labels", – розповідає начальник управління громадського харчування компанії "ВОГ РІТЕЙЛ" Максим П'ятаков.

Для того, аби задовольнити споживацькі смаки автовласників, у мережі розширили асортимент їжі і напоїв. До меню додали чізкейк, слойку з натуральним кленовим сиропом і горіхами в десертну групу, 2 SKU (одиниця обліку запасів, складський номер, який використовується в торгівлі для відстеження статистики із реалізованих товарів/послуг) лаваш-роли, фіш-бургер і нову категорію в напоях – натуральні ягідні чаї: "Обліпиховий чай" і "Чай із чорною смородиною". Також додали салати і фреш-сендвічі промислового виробництва і йогурт в зручному форматі To Go.

Максим П'ятаков каже, що на всі товари під ТМ WOG CAFÉ існує попит, проте є і лідери продажів, наприклад, "Обліпиховий чай", "Вівсяна каша з сухофруктами", чізкейк "Нью-Йорк", лаваш-роли, кокосове печиво, всі кавові напої.

"Сьогодні в громадському харчуванні компанії WOG частка товарів під private labels становить вже понад 95 %. У планах – розширити лінійку кавових напоїв, ввести пакетований чай під ТМ WOG CAFÉ і вводити сезонні пропозиції", – розповідає начальник управління громадського харчування.

Щодо контролю якості виробництва товарів власної торгвої марки, то в компанії ретельно підходять до підбору партнерів, тому вкрай рідко їх міняють. В основному всі підприємства, де WOG виробляє private labels, мають міжнародні системи перевірки якості. Крім зовнішніх незалежних аудитів, фахівці торговельної мережі також проводять і свої перевірки. Представники компанії присутні під час виготовленні партій продукції за певним графіком.

У компанії звертають увагу на те, що під час запуску товарів під своєю торговою маркою враховують передусім специфіку бізнесу. А це означає, що вони повинні бути якісними і зручними у використанні для покупця як на АЗК, так і в кафе, в автомобілі, на прогулянці в місті і навіть вдома, і при цьому економити його час.

Надрукувати
мітки:
коментарів