Private label від WOG: як розвивається бізнес
Для автовласників, які долають тисячі кілометрів щодня, стало звичкою і необхідністю заїжджати на автозаправні станції. "Зупинка за необхідністю" передбачає поповнення як запасів пального для авто, так і власного організму легким перекусом. Тому досить популярним напрямком стало відкриття на території АЗС придорожніх ресторанів або кафе, де автовласники можуть швидко поїсти в дорожніх умовах.
Для того, аби популяризувати власну торгову мережу та завоювати прихильність своїх клієнтів, автозаправні станції почали впроваджувати товари власного виробництва – private labels, що також стало додатковим прибутком для бізнесу.
Про те, як розвивала мережу товарів власного виробництва національна мережа автозаправних комплексів "WOG", дізнавася "Конкурент".
***
У компанії WOG кажуть, що основними причинами для створення власних торгових марок є те, що всі великі рітейлери зацікавлені в обороті товарів під private labels. Найчастіше вони коштують дешевше не на шкоду якості, а через те, що їх добре купують. З одного боку – це прибутково для бізнесу, з іншого – сприятливо позначається на іміджі бренду.
Для того, аби задовольнити споживацькі смаки автовласників, у мережі розширили асортимент їжі і напоїв. До меню додали чізкейк, слойку з натуральним кленовим сиропом і горіхами в десертну групу, 2 SKU (одиниця обліку запасів, складський номер, який використовується в торгівлі для відстеження статистики із реалізованих товарів/послуг) лаваш-роли, фіш-бургер і нову категорію в напоях – натуральні ягідні чаї: "Обліпиховий чай" і "Чай із чорною смородиною". Також додали салати і фреш-сендвічі промислового виробництва і йогурт в зручному форматі To Go.
Максим П'ятаков каже, що на всі товари під ТМ WOG CAFÉ існує попит, проте є і лідери продажів, наприклад, "Обліпиховий чай", "Вівсяна каша з сухофруктами", чізкейк "Нью-Йорк", лаваш-роли, кокосове печиво, всі кавові напої.
"Сьогодні в громадському харчуванні компанії WOG частка товарів під private labels становить вже понад 95 %. У планах – розширити лінійку кавових напоїв, ввести пакетований чай під ТМ WOG CAFÉ і вводити сезонні пропозиції", – розповідає начальник управління громадського харчування.
Щодо контролю якості виробництва товарів власної торгвої марки, то в компанії ретельно підходять до підбору партнерів, тому вкрай рідко їх міняють. В основному всі підприємства, де WOG виробляє private labels, мають міжнародні системи перевірки якості. Крім зовнішніх незалежних аудитів, фахівці торговельної мережі також проводять і свої перевірки. Представники компанії присутні під час виготовленні партій продукції за певним графіком.
У компанії звертають увагу на те, що під час запуску товарів під своєю торговою маркою враховують передусім специфіку бізнесу. А це означає, що вони повинні бути якісними і зручними у використанні для покупця як на АЗК, так і в кафе, в автомобілі, на прогулянці в місті і навіть вдома, і при цьому економити його час.
На луцькій автостанції будують новий торговий центр (фото)
Скільки потрібно грошей для комфортного життя у Луцьку (відео)
Квартира у Ковелі, будинок на Житомирщині та 1,5 млн зарплата: що в декларації заступника прокурора Волині (відео)
У нацпарку в Луцькому районі «чорні» лісоруби зрізали дуб-патріарх (фото)
Підкинуло і розвернуло: у Луцьку на перехресті зіткнулися легковики (відео)