Харківська залізнична лікарня провела кисневу магістраль до 100 ліжок «ковідних» пацієнтів
фото ілюстративне
Харківська клінічна лікарня на залізничному транспорті №1 завершила проведення кисневої магістралі до 100 ліжок у реанімаційному відділенні та відділенні хворих на коронавірус пацієнтів.
Про це повідомив в.о. голови правління АТ "Укрзалізниця" Іван Юрик під час візиту до лікарні, – зазначає пресслужба компанії.
"Укрзалізниця увійшла в кризу короновірусної пандемії не зовсім підготовленою. Але за кілька місяців ми кардинально змінили всю систему забезпечення наших лікарень. І це заслуга не лише Укрзалізниці, а й місцевої влади та інвесторів. Без них ми б не зробили такого стрімкого стрибку у переоснащенні наших лікарень", – розповів керівник Укрзалізниці.
Як зазначають, наявність кисневої магістралі значно покращить лікувальний процес та посилить можливості лікарні у допомозі хворим на коронавірус. Загалом тут вже пролікувались близько 300 пацієнтів хворих на COVID-19, і лікарня також продовжує працювати у звичному режимі та обслуговувати залізничників.
Крім того, за словами Івана Юрика, харківській залізничній лікарні №2 вже проліковано близько 550 пацієнтів хворих на COVID-19. Тут також створили всі необхідні умови: сучасні палати з повним оснащенням, хірургічні операційні, тощо.
У цій лікарні вже виконали монтаж фундаменту під нову кисневу станцію й на даний час здійснюють її монтаж, проведення кисневої магістралі в реанімації та відділенні інтенсивної терапії.
"Укрзалізниця, як одна з найбільших державних компаній та соціальноорієнтований бізнес прагне залучити усі можливі інструменти для допомоги українським громадянам у боротьбі з коронавірусною хворобою", – резюмував Іван Юрик.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?