Поділитись:

Бренд Agent Provocateur: в каталозі тільки справжні бестселери*

П'ятниця, 30 квітня 2021, 21:58
Бренд Agent Provocateur: в каталозі тільки справжні бестселери*

Британська марка Agent Provocateur була заснована у середині 90-х в Лондоні. Подружжя Джо Корр і Серена Різ вирішили вразити публіку неймовірно елегантною, еротичною та екстравагантною жіночою білизною. І їм це повною мірою вдалося. Дехто вважає, що саме Серена була ініціатором створення нової компанії, бо вона прагнула урізноманітнити пропоновані моделі жіночої білизни

Розробленням нових пропозицій займався Джо. Результат перевершив всі очікування, хоча для знавців моди у цьому не було нічого дивного. Адже Джо – син відомої модельєрки Вів'єн Вествуд, яку часто називають бабусею панка. Через 3 роки після його народження вона почала займатися дизайном. Найбільше її цікавили моделі, призначені для створення неформальних образів. У 1971 році за підтримки батька Джо, британського музиканта Малкольма Макларена вона відкрила магазин, в якому можна було купити одяг, зшитий спеціально для панків і байкерів. 

Прізвище Корр належало бабусі по батьківській лінії й Джо обрав його для себе.

Отже, він став головним дизайнером нового бренду та намагався втілити в пропонованих моделях найсміливіші бажання чоловіків. Пропозиції Agent Provocateur дозволяли кожній жінці відчути себе вільною, розкутою та неймовірно привабливою. Корсети, панчохи на підв'язках, мереживна білизна – все це і багато іншого було представлено на полицях фірмового магазину бренду, відкритого у 1994 році в торгово-розважальному кварталі Сохо. Унікальний дизайн, провокаційний підхід у поєднанні з прагненням до творчості зробили марку знаменитою й успішною. Засновники марки сміливо руйнували стереотипи, адже еротичну білизну більшою мірою пропонували секс-шопи. 

У 2000 році прийнято рішення доповнити каталог парфумерією. Було укладено договір з французькою компанією Inter Parfums Inc., яка взяла на себе виготовлення ароматів.

Початок 2000-х став складним періодом для бренду. Джозеф та Серена розлучилися і це могло негативно позначитися на подальшому розвитку марки. У 2007 році британська інвестиційна група 3i Group plc придбала 80% акцій компанії. Новий власник значно розширює географію продажів та розвиває власну торговельну мережу. Зараз марка належить Four Holdings. Попри зміну власників, жіноча спідня білизна, як і раніше залишається основою каталогу, а парфумерна лінійка поступово розширюється. На сайті інтернет-магазину Makeup представлена ​​різноманітна колекція ароматів Agent Provocateur. Пропонуємо короткий огляд деяких з них:

  • Agent Provocateur. Перша парфумерна пропозиція цього бренду, автором якої є британський маестро ароматів Крістіан Провенцано. Він створив понад 150 композицій, але саме ця вважається однією з кращих. У 2001 році вона була відзначена спеціальною премією, як ліпший жіночий аромат – новинка з обмеженим випуском. Належить до групи квіткових, та в ній також присутні деревно-мускусні ноти.

  • Fatale. Композиція з вираженими квітковими мотивами у східному стилі, яка була представлена ​​у 2014 році. Базові ноти – ванільна орхідея, солодкий шоколад, мускус, а розкривається запашний букет несподіваним поєднанням манго, чорної смородини та рожевого перцю.

  • Electric. Це справжній цитрусовий феєрверк для тих, хто любить наповнювати свій день яскравими емоціями та почуттями. Лайм, лимон, бергамот створюють чудовий настрій, наповнять вас енергією, допоможуть повірити у себе, позбавлять від тривожних думок і втоми.

Сьогодні в каталозі бренду 24 парфумерних композиції. Шанувальники цієї марки з цікавістю та хвилюванням чекають нових пропозицій, які обов'язково стануть прикрасою його колекції.

Надрукувати
мітки:
коментарів