"Польща купляє нові тролейбуси, а нам віддає старі. Але ми і таким раді", – Сергій Григоренко
У Луцьку їздить чимало вживаних польських тролейбусів проте вони знаходяться у значно кращому стані, ніж радянські ЗІУ, виробництва 80-х років.
Таку думку висловив заступник Луцького міського голови Сергій Григоренко в інтерв'ю Волинь24.
Із його слів, якщо радянським тролейбусам вже під 30 років, то польським – 15-17 в середньому.
"Вони експлуатувались в кращих умовах, з дотриманням усіх вимог, їздили на кращих дорогах. Польський тролейбус нам обходиться у 200 тисяч гривень, а новий – у п'ять мільйонів. За ціною одного нового можемо купити 25 старих. Зараз у нас завдання – втримати те, що є", – розповів він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "РІВНЕ "ВКРАЛО" ПОЛЬСЬКІ ТРОЛЕЙБУСИ, ЯКІ ХОТІВ КУПИТИ ЛУЦЬК", – ГРИГОРЕНКО
Сергій Григоренко вважає, що в тих умовах, в яких перебуває Луцьке підприємство електротранспорту, неможливо купляти нові тролейбуси. Адже вартість одного нового тролейбуса коштує 5 мільйонів гривень, а для Луцька нині ця сума "шалена".
"Єдине місто, яке за останні чотири-п'ять років купило багато нових тролейбусів, це Вінниця, яка придбала 40 тролейбусів за державною програмою, навіть не за свої гроші. До того ж на той момент мером Вінниці був Володимир Гройсман, а міністром економічного розвитку – нинішній Президент Петро Порошенко. Вони мали набагато ширші лобістські можливості і гарно їх використали", – сказав заступник Романюка.
Він додав, що Євросоюз дає великі гроші Польщі та Чехії на оновлення транспорту, тому за їхніми тролейбусами, трамваями фактично йде полювання.
"Польща, наприклад, купляє нові, сучасні тролейбуси в тому числі і в луцького автозаводу, а нам віддає старі. Але ми і таким раді", – резюмував Сергій Григоренко.
Що у Луцьку робить MONATIK на кріслі колісному (фото)
Тесляр знайшов у стіні записку 1975 року та вистежив жінку, яка її залишила (фото)
У Луцьку помітили Монатіка (фото)
«Місто, як на долоні»: де у Луцьку снідали Танька та Володька з VIP Тернопіль (відео)
На Волині зберігся кам'яний хрест, зведений у ХІІІ столітті: де він стоїть (фото)