Поділитись:

Відома мережа супермаркетів розділяється на дві компанії

Вівторок, 06 вересня 2016, 18:07
Відома мережа супермаркетів розділяється на дві компанії

Німецький рітейлер Metro AG затвердив план поділу операцій на дві окремі компанії.

Про це інформує Новое время.

"Одна з компаній об'єднає в собі мережі продуктових гіпермаркетів, друга - магазини побутової техніки та електроніки", – сказано в повідомленні.

Уточнюється, що наглядова рада Metro вже схвалила поділ операцій.

Організаційне розділення компанії відбудеться 30 вересня 2016 року, а формальне розділення операцій, в результаті якого акції обох компаній отримають лістинг на біржі, заплановано на середину 2017 року.

"Події останніх місяців підтвердили нашу впевненість у тому, що ці два підрозділи будуть ще більш успішними, діючи незалежно", – головний виконавчий директор компанії Олаф Кох.

Деякі експерти вважали, що поділ операцій потребує від Metro збільшення капіталу для можливості двом підрозділам мати кредитні рейтинги інвестиційної категорії.

Проте в Metro відзначили, що план розділу операцій не передбачає збільшення капіталу.

Надрукувати
мітки:
коментарів