«Волиньгаз» уже заманив 6 тисяч клієнтів в «Особистий кабінет»
Серед клієнтів газопостачальних компаній набувають популярності онлайн сервіси, через які можна подати показники, платити за газ і навіть поскаржитися на працівників підприємства.
"Особистий кабінет" на газовому порталі 104.ua працює лише кілька місяців, але кількість зареєстрованих користувачів постійно зростає. Станом на початок 2016 року в Україні сервісом користується 220 тисяч споживачів природного газу, з яких майже 6 тисяч - волиняни, - розповіли в прес-службі компанії.
"Реєстрація займає лише три хвилини, після чого клієнти отримують доступ до свого особового рахунку. Користувач бачить всю історію платежів, інформацію про пільги та супсидії, аналітику споживання у формі графіків, має можливість записатися на прийом і задати питання", - розповів Юрій Петрук, начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Волиньгаз".
40% користувачів сервісу використовують опцію "Заплатити за газ он-лайн". Однак у компанії розраховують, що цей показник з часом ставатиме вищим, оскільки якісне інтернет-покриття охоплює все більшу аудиторію.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?