Як відстежувати згадування бренду в мережі?*

Більшість форматів бізнесу зараз можна і потрібно представляти в мережі, в віртуальному просторі. Фактично це наша друга реальність, де люди проводять дуже багато часу: спілкуються, вчаться, працюють, роблять покупки і т. д. І будь-якій компанії важливо розуміти, яку вагу в цьому просторі вона має — а для цього необхідно відстежувати згадки бренду в мережі.
Максимально детальну інформацію про те, як і для чого це робити, ви прочитаєте на сайті https://www.interkassa.com/blog/monitoring-upominaniy-brenda-v-internete-kak-uznat-chto-o-vas-govoryat-klienty/ — це блог агрегатора платіжних методів, який вже понад 10 років працює в своєму напрямку.
Перед детальним знайомством з публікацією пропонуємо дізнатися, для чого потрібно відстежувати інформацію про компанію в інтернеті і які основні можливості для цього є.
Важливість регулярного моніторингу
Інформація, яку компанія отримує про себе з інтернету, використовується різними способами:
- Служить базою для внесення коригувань в роботу. Так, негативні відгуки показують, де в бізнес-процесах є прогалини або що працює неправильно. А позитивні допомагають посилити і без того наявні переваги.
- Допомагає грамотніше вибудовувати рекламні кампанії. Для запуску деяких продуктів вигідно, якщо ім'я компанії знаходиться на слуху в позитивному світлі. А якщо репутація «просіла», важливий реліз логічніше відкласти і провести додаткову підготовку.
- Дає максимум інформації про поточних і потенційних клієнтів. Постійно відстежуючи згадки про компанію або бренд в мережі, фахівці краще розуміють свою цільову аудиторію — бачать її бажання, проблеми, розуміють очікування і т. д.
- Дозволяє адекватно порівнювати себе з конкурентами, бачити на їх фоні слабкі і сильні сторони.
Очевидно, що цінність такої інформації дуже висока, особливо якщо правильно її використовувати і постійно оновлювати.
Як відстежувати згадки: конкретні інструменти
Теоретично частину інформації легко обробити вручну — наприклад, зайти в конкретну соціальну мережу і пошукати пости за хештегом компанії. Але це не такий великий обсяг даних — і він не дозволяє охопити весь інтернет.
Для отримання більш обширних даних за найрізноманітнішими згадками використовують спеціальні програми. У них вносять таку інформацію, як адреси компанії, номери телефонів, різні назви послуг, товарів (особливо якщо вони специфічні), імена керівників, ключових співробітників і т. д. В результаті програми комплексно відстежують згадки і відразу їх аналізують.
Інструменти для відстеження є безкоштовні (Google Alerts), умовно безкоштовні (Chotam, IQBuzz) і платні (Brand Analytics, YouScan) — з повним списком і їх можливостями ви можете ознайомитися на сайті «Інтеркаса». Завдяки різноманітності пропозицій, крупний та молодий бізнес знайдуть рішення під свої завдання — як за обсягом інформації, що аналізується, так і за вартістю самої послуги.

У Луцьку хочуть виселити коледж харчових технологій зі Старого міста (фото, відео)
У Луцьку – смертельна ДТП: таксі збило 19-річного юнака (відео)
Паркування на кількох вулицях Луцька стане платним: де саме
У Луцьку муніципали «наїхали» на «Нову пошту» через зруйновані сходи
Припаркувався на зупинці: у Луцьку муніципали оштрафували водія (фото)