"Нова пошта" інформуватиме клієнтів про посилки через Viber
П'ятниця, 02 вересня 2016, 21:24
"Нова пошта" запровадила новий вид інформування про статус відправлень – повідомлення у месенджері Viber.
Це означає, що клієнти можуть швидко отримувати інформацію про посилки та вантажі через зручний канал, – повідомили у прес-центрі компанії.
Сервіс вже працює по всій Україні. Повідомлення від компанії надходять під єдиним іменем – Nova poshta.
Тож відтепер інформування клієнта компанії виглядає так:
- користувачі мобільного додатку "Нова пошта" отримують PUSH-повідомлення;
- якщо клієнт не користується додатком або не отримав PUSH-повідомлення і водночас номер його телефону підключений до сервісу Viber, клієнту відправляють повідомлення у месенджер;
- якщо повідомлення у Viber не прочитане, "Нова пошта" сповістить клієнта про статус посилки звичним SMS.
Сервіс інформування надає офіційний представник Viber в Україні.
За даними дослідження SimilarWeb, Viber – найпопулярніший месенджер в Україні.