"Нова пошта" інформуватиме клієнтів про посилки через Viber
"Нова пошта" запровадила новий вид інформування про статус відправлень – повідомлення у месенджері Viber.
Це означає, що клієнти можуть швидко отримувати інформацію про посилки та вантажі через зручний канал, – повідомили у прес-центрі компанії.
Сервіс вже працює по всій Україні. Повідомлення від компанії надходять під єдиним іменем – Nova poshta.
Тож відтепер інформування клієнта компанії виглядає так:
- користувачі мобільного додатку "Нова пошта" отримують PUSH-повідомлення;
- якщо клієнт не користується додатком або не отримав PUSH-повідомлення і водночас номер його телефону підключений до сервісу Viber, клієнту відправляють повідомлення у месенджер;
- якщо повідомлення у Viber не прочитане, "Нова пошта" сповістить клієнта про статус посилки звичним SMS.
Сервіс інформування надає офіційний представник Viber в Україні.
За даними дослідження SimilarWeb, Viber – найпопулярніший месенджер в Україні.
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?
На «Розетці» продають чипси зі смаком члена та вагіни
Бойову медикиню «Пташку» з «Азовсталі» хейтять в соцмережах, бо погладшала