Поділитись:

Керівник «Волиньгазу» розповів як компанія пережила реформи у десятий рік його управління

Неділя, 03 січня 2016, 11:52

Ринок газу в Україні цьогоріч зазнав реформування. Численні нововведення у законодавстві принесли для ПАТ "Волиньгаз" багато змін у роботу: від реорганізації підприємства та вирішення складних фінансових питань, до пошуків нових підходів до відносин з клієнтами. Всі ці зміни співпали з десятиріччям роботи Мирослава Короті на посаді голови правління товариства.

- Рік, що минає видався не простим для усієї країни, що приніс він Вам та підприємству яке Ви очолюєте, адже від його роботи залежить комфортний побут волинян. Які проблеми доводилось вирішувати і чи таки вдалось досягнути задуманого?

- Справді, 2015 рік приніс нам чимало змін та труднощів і був наче "холодним душем" для усієї газової галузі. Спочатку було затверджено економічно необґрунтовані тарифи на газотранспортні послуги компанії, згодом - зменшення норми споживання газу, які зовсім не відповідають дійсному стану споживання, а за ним - шестикратне підняття ціни газу, яке спричинило масові неплатежі. Цьогоріч область заходила в опалювальний сезон з рекордним боргом у понад 110 мільйонів гривень. Однак, нам все ж вдалось виконати найголовніші свої задання та вчасно розпочати опалювальний сезон. Навіть у складних умовах роботи за період підготовки до опалювального сезону фахівці ПАТ "Волиньгаз" обстежили майже 1 тис. км газопроводів, та майже 100 тис. квартир, провели капітальний ремонт п'яти будівель ГРП та заміну запірно-регулюючого обладнання на 11 об'єктах газо-регуляторних пунктів. Для забезпечення швидкого реагування на надзвичайні ситуації повністю укомплектовано 16 бригад аварійної служби газу 104, які працюють цілодобово і без вихідних аби волиняни були впевненими у своїй безпеці.

ПАТ ПАТ "Волиньгаз" у 2014 році закупило 5 автомобілів VW Саddy для оперативного проведення робіт з повірки лічильників газу

- Але ж окрім виконання звичних щорічних завдань, цього року "Волиньгаз" запровадив і чимало нововведень в роботі із клієнтами, з чим це пов'язано?

- Справа у тому, що з початку 2015 року ПАТ "Волиньгаз" справді розпочав комплексно переформатовувати свою діяльність у напрямку роботи із споживачами. Зміни у законодавстві, необхідність громадян укладати договори про надання послуг із газопостачання із новим постачальником газу,а це ТОВ "Волиньгаз збут" та постійна потреба споживачів отримувати консультації з питань призначення пільг та субсидій, нарахувань та інших питань зумовили численні звернення громадян до товариства за інформацією та вирішенням своїх питань, що вимагає від нас посиленої роботи. Аби стати ближчими до кожного волинянина ми визначили для себе три ключові принципи по роботі із клієнтами, це: зручність, відкритість та доступність та почали працювати справді по-новому, для клієнтів також створили нові канали зв'язку із нами аби кожен між вирішити питання, пов'язане із теплом у своїх домівках якомога оперативніше та з мінімальними затратами часу.

Волинські газовики ПАТ Волинські газовики ПАТ "Волиньгаз" налаштовують обладнання

- Що це за нові канали зв'язку, як вони працюють?

- Першою нашою "ластівкою" було створення Контакт-центру (0332) 280-104, який працює без вихідних. Це дозволило клієнтам забути про довгі черги для отримання від нас необхідної інформації. З початку роботи контакт центру, а це квітень 2015 року, його послугами уже скористалось 90 тисяч волинян – це дуже значна цифра, яка показує затребуваність громадян швидко отримувати консультації від наших спеціалістів. А також за цим номером споживачі звертаються аби подати показання лічильників. Крім того ми запровадили можливості передавати нам показники приладів обліку газу у форматі СМС, а також звертатись до команії електронною поштою. Також, місяць тому на сайті "Волиньгазу" за адресою vl.104.ua найуніверсальниший із усіх каналів зв'язку - сервіс Особистий кабінет. За місяць роботи у тестовоми режимі на сервісі уже зареєструвалось 3 тисячі волинян.

- Які переваги цього нового онлайн ресурсу?

- Зареєструвавшись в Особистому кабінеті клієнт отримує можливість оплачувати за газ не виходячи із дому. Щомісячні візити у каси і трата часу у довгих чергах стали зайвими. За лічені секунди абоненти можуть перевірити стан свого особового рахунку, внести показання лічильника та прослідкувати усю хронологію попередніх показів та оплат у розділі Книга Споживача. Вважливо, що за допомогою цього сервісу кожен споживач може самостійно вести облік використаного газу та мати точні дані про свої рахунки.

Голова правління ПАТ Голова правління ПАТ "Волиньгаз" Мирослав Коротя та начальник Управління Руслан Сахарчук перерізають стрічку на відкритті оновленого приміщення для Управління з експлуатації Луцька і Луцького району (19 грудня 2014 рік)

Так  виглядають оновлені кабінети Управління. Усі служби розмістили на одному поверсі><span class=Так виглядають оновлені кабінети Управління. Усі служби розмістили на одному поверсі

- Тобто Ви намагались перевести споживача у віртуальну площину у спілкуванні з компанією?

- Частково. З одного боку це вимога часу, ми намагаємось рухатись у дусі змін та використовувати усі нові технічні можливості аби забезпечити комфорт для наших клієнтів. Час – надто дорогий ресурс аби гаяти його для вирішення питань із газовою компанією. Відтепер консультацію спеціаліста можна отримати за кілька хвилин не виходячи із дому, так само і оплатити за газопостачання. Однак, "живе" безпосереднє спілкування з клієнтом ми не ігноруємо, навпаки, навіть тут змінюємо свої підходи у спілкуванні, намагаємось стати ближчими та відкритішими.

Із 17 грудня у ПАТ Із 17 грудня у ПАТ "Волиньгаз" запрацював Центр обслуговування клієнтів

- З 17 грудня споживачі природного газу Волині можуть отримати увесь спектр послуг у новому Центрі, який забезпечуватиме доступний та прозорий рівень спілкування зі клієнтами та надаватиме усі послуги щодо газопостачання. Центр обслуговування клієнтів - один із найважливіших проектів ПАТ "Волиньгаз", оскільки спрямований на роботу з клієнтами компанії. Раніше кабінети фахівців з обслуговування знаходилися у різних корпусах, що спричиняло низку незручностей для споживачів. Відтепер усі клієнти Центру обслуговуватимуться у комфортному спеціально відведеному для цього місці, де працюють найкращі кваліфіковані працівники, які надають консультації щодо показників лічильника, рахунків, сплати за газопостачання, допомагають з оформленням необхідних документів. Таке покращення якості обслуговування споживачів та оптимізація процесів взаємодії із ними, сподіваємось дасть можливість збільшити рівень послуг та комфортності обслуговування, а також дозволить підвищити безпеку споживання природного газу та культуру сплати за енергоносій. І ми раді, що волиняни позитивно оцінюють усі зміни в нашій роботі.

11 вересня 2015 року в актовому залі ПАТ 11 вересня 2015 року в актовому залі ПАТ "Волиньгаз" відбулися урочисті збори з нагоди дня працівників нафтової, газової та нафтопереробної промисловості. На заході були присутні місцеві політики: Валентин Вітер, Тарас Яковлев

- Тобто усі проблеми та труднощі стали рушієм для змін на краще?

- Потрапив до рук кислий лимон – можна зробити із нього лимонад. Це відома формула, головне тут - зусилля та пошук нових підходів. Наша робота і зміни не завершились. По переду ще багато відповідальних завдань. У новому році ми плануємо відкрити новий та ще ширший Центр обслуговування клієнтів, у якому надаватиметься ще більше послуг для клієнтів, подібні сучасні Центри також плануємо відкрити у місті Ковелі та Володимир-Волинську.

- Мирославе Івановичу, наприкінці грудня Ви відзначили десятиріччя своєї праці на керівній посаді товариства. У чому Ваш секрет успіху?

- Тут немає жодних секретів. Усе просто як фізика: аби перевести систему з одного стану в інший необхідна енергія. Наприклад, аби перетворити брилу льоду у пару потрібно надати йому неймовірно велику кількість тепла. Так і у випадку успіху у житті та керівництві – аби ситуація змінювалась на краще, необхідно докладати багато зусиль. Досягнення товариства – це робота не однієї людини, а результат, досягнутий усіма працівниками, товариство міцне воєю командою, у якій люди працюють плі-о-пліч, розуміючи свої завдання і свою відповідальність за результат.

Кожну бригаду АДС ПАТ Кожну бригаду АДС ПАТ "Волиньгаз" з часом укомплектують ноутбуком з GPS

Надрукувати
мітки:
коментарів