Поділитись:

YouTube анонсував новий формат реклами

Понеділок, 30 листопада 2020, 03:23

YouTube анонсував новий формат реклами, що допоможе охопити тих користувачів, які більше слухають, аніж дивляться.

Про це пише ІА «Конкурент» з посиланням на TechCrunch.

Цим новим доповненням стане аудіореклама. Як стало відомо, цей апдейт створений для тих, у кого надзвичайно швидкий ритм життя, хто втискує у свій щільний графік тренування у вітальні перед вечерею, надолужує пропущені подкасти та слухає віртуальні концерти у п'ятницю ввечері.

Іншими словами, аудіореклама розроблена для тих, хто дивиться відео у фоновому режимі. Окрім аудіодоріжки ця реклама супроводжуватиметься візуальною частиною, яка обмежитися "нерухомим зображенням або простою анімацією".

Компанія зазначає, що під час попереднього тестування понад 75% аудіорекламних кампаній на YouTube значно підвищели рівень поінформованості про бренд. Ключовим аспектом такої реклами є те, що воно має нести ідею (меседж).

«Якщо слухач закриє очі, він повинен чітко розуміти про що йдеться у рекламі», – кажуть у компанії.

Окрім бета-версії аудіореклами, YouTube також анонсував тематичні підбірки, що дозволяють маркетологам націлювати свої кампанії на слухачів з певними вподобаннями та інтересами.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів
13 січня 2021
11 січня 2021
05 січня 2021
04 січня 2021
23 грудня 2020
22 грудня 2020
18 грудня 2020
14 грудня 2020
12 грудня 2020