YouTube анонсував новий формат реклами
YouTube анонсував новий формат реклами, що допоможе охопити тих користувачів, які більше слухають, аніж дивляться.
Про це пише ІА «Конкурент» з посиланням на TechCrunch.
Цим новим доповненням стане аудіореклама. Як стало відомо, цей апдейт створений для тих, у кого надзвичайно швидкий ритм життя, хто втискує у свій щільний графік тренування у вітальні перед вечерею, надолужує пропущені подкасти та слухає віртуальні концерти у п'ятницю ввечері.
Іншими словами, аудіореклама розроблена для тих, хто дивиться відео у фоновому режимі. Окрім аудіодоріжки ця реклама супроводжуватиметься візуальною частиною, яка обмежитися "нерухомим зображенням або простою анімацією".
Компанія зазначає, що під час попереднього тестування понад 75% аудіорекламних кампаній на YouTube значно підвищели рівень поінформованості про бренд. Ключовим аспектом такої реклами є те, що воно має нести ідею (меседж).
«Якщо слухач закриє очі, він повинен чітко розуміти про що йдеться у рекламі», – кажуть у компанії.
Окрім бета-версії аудіореклами, YouTube також анонсував тематичні підбірки, що дозволяють маркетологам націлювати свої кампанії на слухачів з певними вподобаннями та інтересами.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?