«Вліпи за себе»: українську молодь закликають не ігнорувати місцеві вибори
Українську молодь закликають не ігнорувати місцеві вибори. З такою метою запустили кампанію «Вліпи за себе».
Про це повідомили у пресслужбі громадської організації Global Office, яка запустила маніфест BAYDUZHE у рамках програми сприяння громадській активності «Долучайся!», - пише "Бабель".
«Метою ініціативи було не тільки показати голосування таким, яким раніше його ніхто не бачив — модним і сучасним, — а й зробити це актуальною візуальною мовою. Головний слоган маніфесту — «Байдуже хто ти, якщо тобі не байдуже», — розповіли в організації.
Трек створили київський саундпродюсер Koloah і музикант OTOY, а героями маніфесту стали українські блогери, музиканти, діджеї, продюсери, хореографи, художники, фотографи та стилісти.
В організації запевнили, що таким чином збираються не просувати окрему партію або кандидата, а мотивувати молодь бути свідомою й активною у питаннях власного майбутнього, адже останніми роками на виборах в Україні голосують лише 27% молодих людей.
«Це схоже на те, коли ваші друзі йдуть у магазин за морозивом, ви хочете шоколадне, але промовчали. А вони повернулися тільки з ванільним. Загалом виборчий процес працює так: ви обираєте не людину чи партію, а їхню програму, цінності й інтереси. І делегуєте їм право вирішувати суспільно важливі питання. Хочете кращу екологію — йдете на вибори і віддаєте свій голос за тих, хто має цей пункт у програмі», — пояснила координаторка ініціативи #вліпизасебе Світлана Колодій.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
У Луцьку шукали гламурну власницю «золотої» соски (фото)
У Луцьку сходи біля ТЦ «Егоїст» «вилізли» на тротуар та заважають перехожим (фото)
У Луцьку на місці затишного кафе відкрили новий заклад (фото)
Із присмаком «совка»: у Луцьку представили план території мікрорайону вулиці Клима Савура (відео)
У «Волинській Голландії» працюватиме штатний фотограф: скільки це коштуватиме